همه می دانند که نباید به میهن خیانت کرد



 

همه می دانند که نباید به میهن خیانت کرد

 

فرج الله سلحشور گفت: هر انسانی می فهمد که نباید به ناموس دیگری و یا به مملکتش خیانت کند و با شبکه هایی که مطالبی بر علیه کشورش منتشر می کنند، همکاری کند.

کارگردان یوسف پیامبر افزود: در ذات و فطرت هر انسانی باید دفاع از کشور وجود داشته باشد. هر انسانی می فهمد که نباید به ناموس دیگری و یا به مملکتش خیانت کند و با شبکه هایی که مطالبی بر علیه کشورش منتشر می کنند، همکاری کند.

وی ادامه داد: حدود ۹ ماه است که در شش کشور اسلامی خون و خونریزی است و مردم بر علیه استعمار بپاخاسته اند چطور خانه سینما تا به حال یک کلمه از این افراد بی گناه حمایت نکرده است اما از چند مستندساز که علیه کشور خود فعالیت کرده اند حمایت می کند.

سلحشور با بیان اینکه خانه سینما برای این مملکت نیست، تاکید کرد: خانه سینما سنگری بر علیه ایران است و اتاق جنگ فرهنگی دشمن علیه ایران است و نشان می دهد هر جا اقدامی بر علیه ایران باشد خانه سینما حضور دارد و هر جا به نفع اسلام و مردم باشد سکوت می کنند.

به گفته این کارگردان سینما همکاری با شبکه هایی که قصد مبارزه با ایران را ندارند و اقدامی بر علیه مملکت و اعتقادات ایران انجام نمی دهند خوب است اما با شبکه هایی که شناخته شده هستند و برعلیه ایران کار می کنند درست نیست.

سلحشور در ادامه تصریح کرد: این یک مطلب کلی است و این موضوع که نوع همکاری اعلام شود و قانونی گذاشته شود حاشیه است. انسانی که تعهدی نسبت به مملکتش دارد نیازی به این قوانین ندارد.... / خبرگزاری سینمای ایران


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------