پروازهای ایران‌ایر و هما به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانونی تعلیق شد



اخبار,اخبار اقتصادی,ایران ایر
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تعلیق پروازهای این شرکت به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش تسنیم، اطلاعیه روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است؛

 

«به آگاهی مسافرین گرامی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به مقاصد اروپایی می‌رساند با توجه به محدودیت‌هایی که به دلایل نامعلوم از طرف اروپا بر پروازهای "هما" اعمال گردیده، تمامی پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

 

لازم به ذکر است رایزنی جهت رفع تعلیق و برقراری مجدد پروازها به مقاصد اروپایی از طرف  "هما" در حال انجام است. مسافران محترم میتوانند جهت استرداد بلیت خود با شماره تلفن 46621888 تماس گرفته و یا به دفاتر فروش "هما" یا دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه نمایند.»

 

همه پروازهای اروپایی هواپیمایی هما تعلیق شد

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از تعلیق تمام پروازهایش در مسیرهای اروپایی خبر داد.

 

به گزارش ایرنا و به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، با توجه به محدودیت هایی که به دلایل نامعلوم از سوی اروپا بر پروازهای "هما" اعمال شده، همه پروازهای هواپیمایی ایران به مقصدهای اروپایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

 

بر اساس اطلاعیه هما، رایزنی برای رفع تعلیق و برقراری مجدد پروازها به مقاصد اروپایی از سوی این شرکت در حال انجام است.

 

مسافران نیز می توانند برای استرداد بلیت خود با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس بگیرند یا به دفاتر فروش "هما" و  دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

 

پیش از این، پروازهای هواپیمایی هما به بیش از ٦ کشور در منطقه نیز تعلیق شده بود که شیوع ویروس کرونا از جمله دلایل آن ذکر شده است.

 

لغو تورهای مسافرتی به کیش

شرکت هواپیمایی کیش اعلام کرد که ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا سازمان منطقه آزاد کیش طی ابلاغیه ای تصمیماتی مبنی بر محدود سازی جزیره کیش در راستای حفظ سلامت کیشوندان و همچنین مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده که این تصمیمات به شرح زیر است:

 

الف) مقرر گردیده است از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۹ پروازهای ورودی به جزیره با محدودیت در تعداد پرواز در روز از مبدا فرودگاه های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و در صورت لزوم با نظر کارگروه مربوطه از سایر شهرها صرفا جهت امور ضروری برقرار باشد.

 

ب) این پروازها با محوریت شرکت هواپیمایی کیش - کیش ایر انجام خواهد شد.

 

ج) از روز دوشنبه ۹۸/۱۲/۱۹ هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش ممنوع بوده و فروش بلیط ها صرفا برای کیشوندان، کارکنان و خانواده های دستگاه های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش محدود می‌گردد.

 

د) آمار پروازها به تفکیک هر پرواز و بصورت روزانه برای سازمان هواپیمایی کشوری جهت کنترل ارسال خواهد شد.

 

شرکت هواپیمایی کیش همزمان با نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا، ضمن استریل و پاکسازی کلیه هواپیماها پس از هر پرواز، اقدامات فرهنگی، ضد عفونی خودروهای پیکاپ، کترینگ و دفاتر را در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------