ثبت نام مسکن ملی در ۱۷ استان تمدید شد/ امکان نام‌نویسی با پیامک



اخبار,اخبار اقتصادی,ثبت نام مسکن ملی
مهلت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان که از روز گذشته آغاز شده بود و قرار بود امشب به پایان برسد تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه تمدید شد و قرار است امکان ثبت نام از طریق پیامک نیز فراهم شود.

به گزارش ایسنا، اختلالی در سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیانی که از طریق گوشی همراه وارد سایت می شوند ایجاد شده بود و بر این اساس وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد امکان نام نویسی از طریق پیامک را مهیا کند که البته هنوز سر شماره برای این منظور مشخص نشده و صبح فردا اعلام می‌شود.

 

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اعلام تلاش برای رفع اختلال در سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان گروه دوم طرح اقدام ملی ۱۷ استان تا ساعت ۲۴ فردا ۲۱ اسفند خبر داد.

 

در این اطلاعیه همچنین آمده است: به اطلاع متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در استان‌های (ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان) می‌رساند: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد. و متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از طریق سامانه طرح اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir و یا سامانه پیامکی، اقدام کنند.

 

معاونت مسکن  و ساختمان وزارت راه وشهرسازی همچنین اعلام کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان‌های فوق الذکر که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۱ اسفند ۹۸ از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به  سر شماره‌ای که متعاقباً اعلام می‌شود نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند. بدیهی است ثبت‌نام نهائی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع‌رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می‌شود.

 

 شماره پیامک ثبت نام مسکن ملی اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام سرشماره دریافت پیامک ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن، هدف از این اقدام را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: با توجه به تمدید زمان ثبت نام در ۱۷ استان، نام نویسی در استان تهران به روز شنبه ۲۴ اسفند ماه موکول شد.

 

محمود محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام شماره پیامک برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتیم که شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی را به راحت ترین شکل ممکن برای متقاضیان تسهیل کنیم. به همین منظور علاوه بر امکان نام نویسی از طریق سایت، سامانه پیامکی را در نظر گرفتیم که از روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه فعال می شود؛ بنابراین​ در ۱۷ استان که ثبت نام متقاضیان در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه بود یک روز دیگر مهلت نام نویسی را تمدید کردیم.

 

وی افزود: متقاضیان ۱۷ استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه می توانند با ارسال کد ملی خود از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ درخواست خود را برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت کنند که همین اقدام به منزله ثبت نام اولیه آنها خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------