خُرد کردن مرغ در مغازه‌های اصفهان ممنوع است



اخبار,اخبار اقتصادی,خُرد کردن مرغ در مغازه‌های اصفهان
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال کمبودی در تامین مرغ نداریم، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خُرد کردن مرغ در تمام واحدهای عرضه و فروش مرغ ممنوع است.

محمدعلی فروغی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در شرایط فعلی مرغ به صورت بسته بندی شده از شرکت با سلفون و لیبل عرضه می شود و هر گونه خرد کردن مرغ در مرغ فروشی ها ممنوع است.

 

وی تاکید کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و بنابر دستور دامپزشکی کل و دامپزشکی شبکه شهرستان تا اطلاع ثانوی خرد کردن مرغ در تمام واحدهای عرضه و فروش مرغ ممنوع است.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان افزود: نظارت های لازم توسط ماموران دامپزشکی شبکه شهرستان انجام می گیرد و به برخی از واحدهای فروش مرغ که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند، تذکر لازم داده می شود.

 

وی با اعلام فراوانی گوشت مرغ در روزهای پایانی سال، خاطرنشان کرد: نه تنها کمبودی برای تامین مرغ در بازار نداریم، بلکه به میزان مازاد مرغ وجود دارد.

 

فروغی با اشاره به رشد ۲ برابری تقاضای مرغ در اصفهان، تاکید کرد: با توجه به فراوانی مرغ در بازار و با وجود افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال، هیچ گونه تغییر قیمتی را شاهد نخواهیم بود.

 

وی از مردم تقاضا کرد در پی شیوع ویروس کرونا، اصراری به خرد کردن مرغ در مغازه ها نداشته باشند، چراکه سلامت خود و کارکنان مرغ فروشی ها به خطر می افتد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------