آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

کرونا دامن بازار گل شب عید را هم گرفت + قیمت



اخبار,اخبار اقتصادی,بازار گل شب عید
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران ضمن اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا استقبال مردم از خرید گل و گیاه کم شده است، قیمت انواع گل وگیاه پرفروش دراین ایام را اعلام کرد.

اکبر شاهرخی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته قیمت گل ۵۰ درصد کمتر شده است، گفت: با شیوع ویروس کرونا هیچ مراسمی برگزار نخواهد شد و در نتیجه گلی نیز خریداری نمی شود؛ از طرفی استقبال مردم نیز کاهش یافته است و درنتیجه کاهش ۷۰ درصدی خرید گل وگیاه باعث شده گلهای تولیدکنندگان روی دستشان بماند.

 

وی  با اشاره به اینکه سال گذشته گلدان سنبل ۴۰ هزار تومان هم به فروش می رسید که در حال حاضر قیمت آن به ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان رسیده است، گفت: قیمت گل لاله ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، سینه ری ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان و گل شب بو حدود ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران تصریح کرد: امسال به دلیل صرفه جویی در مصرف گندم و ماش، تخم نارنج در مقادیر زیادی برای تولید سبزه کاشته شد که با قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد ولی استقبال برای این قلم نیز بسیار کم است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه هوا رو به گرمی رفته است و مغازه داران ناچارند برای نگهداری گل هایشان کولر روشن کنند، گفت: در انبارهایی که گل نگهداری می شود امکان خنک نگه داشتن  آنها وجود ندارد و با این اوصاف عمر گلها کوتاهتر و نهایتا ۴ تا ۵ روز خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------