آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

تکذیب حذف ارز ۴٢٠٠ هزارتومانی از لایحه بودجه ١۴٠٠



اخبار,اخبار اقتصادی,سازمان برنامه و بودجه
سازمان برنامه و بودجه در واکنش به خبر حذف ارز ۴٢٠٠ هزارتومانی از لایحه بودجه ١۴٠٠، ضمن تکذیب این موضوع، اعلام کرد که «اگر این ارز حذف شود صرف معیشت و سلامت خواهد شد».

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: انتشار خبری دال بر حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی از لایحه بودجه ١۴٠٠، نشان دهنده عدم بررسی دقیق این لایحه است. در لایحه بودجه ١۴٠٠ آمده است که چنانچه ارز ترجیحی (دلار۴٢٠٠ تومانی) حذف شود؛ منابع آن صرف معیشت و سلامت مردم خواهد شد.

 

مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به خبری مبنی بر حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی از بودجه ١۴٠٠؛ اعلام کرد: درخصوص نرخ ارز ترجیحی به استناد جزء (۴) بند (ب) تبصره (١) لایحه بودجه، این اجازه کسب شده است که در صورت تغییر نرخ ارز ترجیحی مورد استفاده در این قانون به نرخ سامانه معاملات الکترونیکی (ETS)، به دولت اجازه داده می‌شود منابع وصولی را به ردیف درآمدی شماره ١۶٠١٣۶ مندرج در جدول شماره (۵) این قانون واریز کند. منابع واریزی از محل ردیف شماره ۷۱-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (٩) قانون صرف معیشت و سلامت مردم می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------