بهترین زمان خرید طلا - طلاسی



چگونه در بهترین زمان طلا بخریم؟

طلا همواره به دلیل ارزش واقعی و تاریخی‌اش، همیشه یکی از پرطرفدارترین انواع سرمایه‌گذاری بوده است. با وجود این، این بحث همیشه وجود داشته است که بهترین زمان برای خرید طلا در بهترین قیمت، چه زمانی است. بازارهای سنتی طلا در ساعات مشخصی از شبانه روز فعالیت میکنند. از طرف دیگر شما نمیتوانید مدام برای خرید و فروش به بازار بروید. بنابراین اولین مساله ای که در خرید طلا در بهترین زمان مطرح میشود این است که از کجا میتوانیم به صورت آنلاین و شبانه روزی طلا بخریم؟ پاسخ پلتفرم خرید طلای طلاسی می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم در ابتدا ابزارهای طلاسی برای خرید و کسب سود از طلا را برای شما شرح دهیم و در ادامه مطلب به بهترین زمان خرید برای طلا بپردازیم.

 

طلاسی، سایت معتبر خرید و فروش طلا

پلتفرم طلاسی یکی از معتبرترین و بهترین وب سایت های خرید و فروش 24 ساعته طلا است. با استفاده از این پلتفرم میتوانید به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته و در هر زمانی قیمت طلا را بررسی و اقدام به خرید طلا کنید. همچنین طلاسی داری قابلیت ویژه ای است که به شما این امکان را میدهد تا قیمت خرید و فروش را شما مشخص کنید! با این ویژگی، شما در پلتفرم طلاسی، سفارش خرید و فروش طلا در قیمت مد نظر خود را قرار میدهید و در زمانی که طلا به قیمت مورد نظر شما برسد، پلتفرم به صورت خودکار برای شما اقدام به خرید و فروش میکند.

 

چگونه از خرید طلا سود کنیم؟

با قابلیت قیمت گذاری و کسب سود در طلاسی شما میتوانید پس از خرید طلا یک سفارش فروش با قیمت بالاتر بگذارید. بدین ترتیب شما همواره میتوانید طلای خریداری شده را در قیمت بالاتری به فروش برسانید. در نظر داشته باشید هر قدر که قیمت مد نظر شما برای خرید بالاتر باشد، احتمالا فروش طلای شما برای رسیدن قیمت طلا به قیمت مد نظر شما با تاخیر بیشتری رو به رو خواهد شد.

 

کسب درآمد از خرید و فروش طلا - طلاسی

چگونه ضرر احتمالی از خرید طلا را کم کنیم؟

هم چنین با قابلیت حد ضرر یا همان فروش با قیمت مشخص در پایین تر از قیمت مد نظر میتوانید ضرر احتمالی از خرید طلا را به حداقل برسونید. با این قابلیت در شما در پلتفرم طلاسی سفارش فروشی ثبت میکنید که اگر قیمت طلا از حدی پایین تر رفت، طلای شما را فروخته شود تا متحمل ضرر بیشتری نشوید.

 

خرید طلا به قیمت پایین در طلاسی

شما میتوانید پس از واریز وجه در طلاسی، سفارش خود در قیمت درخواستی برای خرید طلا را ثبت کنید. طلاسی به محض رسیدن قیمت طلا به قیمت درخواستی شما اقدام به خرید طلا به میزان درخواستی شما میکند. به این ترتیب میتوانید طلای خود را در قیمت مناسب تری تهیه کنید.

 

خرید آنلاین طلا - طلاسی

 

سعی کردیم ابزارهای خرید طلا در طلاسی را برای شما شرح دهیم تا به راحتی بتوانید از خرید خود سود کنید و ضرر خود را به حداقل برسانید. در ادامه به موضوع بهترین زمان خرید طلا میپردازیم. برای تشخیص بهترین زمان خرید طلا، ابتدا لازم است بدانیم چه عواملی بر قیمت طلا تاثیر میگذراند. در ادامه، ابتدا مهمترین عوامل موثر در قیمت طلا در ایران را بررسی میکنیم و سپس به تشریح زمان مناسب خرید طلا میپردازیم.

 

عوامل موثر در قیمت طلا

طلا یکی از سرمایه گذاری های کم ریسک است، چرا که تغییرات قیمت در طلا هیجانی و زیاد نیست. برای تشخیص بهترین زمان برای خرید طلا، تصمیم گرفتیم در این بخش عوامل موثر بر قیمت طلا در ایران را با هم بررسی کنیم.

 

تغییرات سیاسی و اقتصادی

یکی از دلایل نوسانات قیمت طلا، تغییرات اقتصادی و سیاسی است. به عنوان مثال، بهار سال 1397 و پس از کاهش قیمت طلا، فرصت خوبی برای خریداران طلا در بازار ایران به وجود آمد. افرادی که در آن زمان اقدام به خرید طلا کردند، بازدهی خوبی از سرمایه گذاری خود داشتند. علاوه بر مسایل سیاسی و اقتصادی داخلی، عوامل سیاسی و اقتصادی خارجی نیز در قیمت طلا موثر است. برای مثال در زمان هایی که شرایط نا آرام و ترس در جوامع وجود داشته باشد، مردم داریی های امن مثل طلا را برای سرمایه گذاری انتخاب میکنند و با توجه به اینکه این موضوع باعث افزایش تقاضا برای خرید طلا میشود، قیمت طلا هم روند صعودی به خود میگیرد.

 

تاثیر تغییرات قیمت دلار

قطعاً تغییرات قیمت ارز در تغییرات قیمت طلا موثر است. با توجه به این که قیمت طلا نسبت به انس جهانی دارای تغییرات است و انس جهانی بر حسب قیمت دلار مشخص میشود، قیمت ارز تاثیر مستقیمی روی قیمت طلا دارد. مثلاً در سال 1398 پس از گران تر شدن قیمت ارز، قیمت طلا نیز با رشد متناسبی رو به رو شد.

 

نوسانات قیمت انس جهانی

یکی از مسایلی که در قیمت طلا موثر است قیمت انس جهانی است. قیمت انس جهانی بر حسب عرضه و تقاضای طلا در دنیا مشخص میشود. پس علاوه بر مسایل داخلی، مسایل خارجی هم در نوسانات قیمت طلا موثر است. با بالاتر رفتن قیمت طلای جهانی در ایران هم شاهد افزایش قیمت طلا خواهیم بود و با پایین آمدن تقاضای جهانی طلا، قیمت طلا در ایران نیز روند نزولی خواهد داشت.

 

تا اینجا با عوامل مختلف موثر در قیمت طلا آشنا شدیم. با شناخت و بررسی این موارد میتوان تا حدودی به زمان مناسب برای خرید طلا پی برد. هر فردی که قصد خرید طلا برای کسب سود دارد، ممکن است هدف و دید متفاوتی نسبت به دریافت سود از خرید خود داشته باشد. به عنوان مثال، اکثر افراد در ایران طلا را برای بلند مدت خریداری میکنند و هدفشان از خرید طلا پس انداز طولانی مدت است و برخی دیگر سعی در نوسان گیری در بازار طلا را دارند. در ادامه مطلب سعی داریم بهترین زمان برای خرید طلا را برای هر دو گروه بررسی کنیم.

 

خرید طلا برای پس انداز

در این بخش سعی داریم بهترین زمان خرید طلا برای پس انداز را بررسی کنیم. اولین سوالی که درباره خرید طلا برای پس انداز پیش می‌آید، این است که آیا این کار به شما سود خواهد داد؟ برای پس انداز در طی مدت طولانی، خرید طلا یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری است. خرید با نگهداری بلند مدت به شما کمک می‌کند تا بهترین بهره را از خرید طلا برای پس انداز داشته باشید. برای خرید و نگهداری از طلا در مدت زمان کوتاهتر بهتر است ابتدا بازار طلا را بررسی کنید و با علم و تحلیل بازار، ریسک سرمایه گذاری خود را کمتر کنید. برای سرمایه گذاری بلند مدت طلا شاید کمتر نیاز به بررسی موارد مختلف باشد اما برای خرید کوتاه مدت حتما عوامل موثر در قیمت طلا را بررسی کنید تا ریسک خرید خود را به حداقل برسانید.

 

خرید طلا با مبلغ کم - طلاسی

خرید و فروش طلا برای نوسان گیری

برای خرید و فروش طلا و کسب سود در زمان های کوتاه، یا به اصطلاح نوسان گیری در بازار طلا، باید ابتدا دوره های آموزشی مربوط به بازار های مالی و طلا را بگذرانید و با علم تحلیل بازار اقدام به نوسان گیری کنید. کسب سود از نوسانات جزیی بازار امری تخصصی و نیازمند تجربه و دانش زیادی است. شما میتوانید با گذراندن دوره های آموزش خرید و فروش به صورت آنلاین و حضوری اقدام به نوسان گیری در بازار طلا کنید.

 

تا اینجای مطلب مناسب ترین زمان خرید طلا را باهم بررسی کردیم و یکی از پلتفرم های محبوب در زمینه خرید و فروش آنلاین طلا، یعنی طلاسی را تا حدودی معرفی کردیم. در ادامه قصد داریم مزایای دیگر این پلتفرم را باهم بررسی کنیم.

 

 خرید طلا با مبلغ کم

در طلاسی میتوانید با هر میزان دارایی اقدام به خرید طلا کنید. طلاسی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند با پرداخت حتی 50 هزار تومان اقدام به خرید طلا کنند. این امکان شرایطی را برای کاربر فراهم میکند تا بتواند روزانه حتی با مبلغ حاصل از صرفه جویی روزانه در هزینه های خود بتواند پس اندازی از جنس طلا داشته باشد.

 

خرید طلا برای پس انداز کودکان

در طلاسی میتوانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و با مبالغی که قصد پس انداز برای فرزند خود دارید، حتی مبالغ کم (حداقل 50 هزار تومان) برای فرزند خود صندوق طلا ایجاد کنید و در زمان نیاز پس از فروش طلا، مبلغ مورد نطر را برداشت کنید. همانطور که میدانید در طول سالهای اخیر طلا یکی از بهترین سرمایه گذاری های بلندمدت بوده است. به این ترتیب میتوانید از پس اندازی که برای آینده فرزند خود در نظر گرفته اید کسب سود کنید.

 

خرید آنلاین طلا

شما میتوانید در هر زمانی که قصد داشتید بدون نیاز به مراجعه به بازار و دردسر های رفت و آمد و خطرات حمل طلا، اقدام به خرید طلا کنید. شاید برحسب نیاز و پیش بینی شخصی زمانی قصد فروش موقت طلای خود را داشته باشید، در طلاسی بر خلاف روش های سنتی به سادگی میتوانید با تلفن همراه یا رایانه شخصی خود اقدام به فروش طلای خود کنید.

 

بهترین گزینه هدیه طلا

با کارت هدیه لوکس و زیبای طلاسی، میتوانید با هر مبلغی (از صد هزار تومان) تا هر مبلغی که تمایل داشته باشید هدیه ای از جنس طلا به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید. طلاسی این امکان را فراهم کرده است تا با هر مبلغی و کم ترین کارمزد هدیه طلا به هر میزانی که تمایل داشته باشید بدهید. کارت هدیه طلاسی، هدیه ای زیبا، اقتصادی و متناسب با هر بودجه ای است.

 

هدیه طلا با قیمت کم - طلاسی

 

کسب درآمد با دعوت از دوستان

با معرفی دوستان خود به طلاسی میتوانید درآمد همیشگی داشته باشید. با معرفی دوستان خود به طلاسی، 20 درصد کارمزد خرید طلا، توسط دوستان شما در حساب کاربری شما شارژ میشود. به این ترتیب میتوانید رایگان طلا بدست بیاورید.

 

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته - طلاسی

طلاسی امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته پاسخ سوالات خود را از پشتیبان های وب سایت دریافت کنند و مشکلات خود را رفع کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024