خرید ارزهای دیجیتال آینده دار 2022



ارزهای دیجیتال آینده دار 2022,خرید ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال آینده دار 2022

 

قطعا شما هم تا به الان با سود و زیان های مختلفی در بازار ارز های دیجیتال رو به رو شده اید؛ یا حداقل بار ها نام ارز های دیجیتال را شنیده اید.

 

در هر صورت باید دانست که این روز ها اکثریت افراد با این بازار آشناییت دارند. به مانند تمامی بازار های سرمایه، در بازار ارز های دیجیتال هم امکان سرمایه گذاری و در نهایت کسب سود وجود دارد.

 

در طی سال های گذشته تا به الان، سرمایه گذاران بسیاری موفق شده اند تا با خرید ارز های دیجیتال مختلف، به شکل اصولی در بازار ارز های دیجیتال سود های قابل توجهی را کسب کنند.

 

از همین رو افراد تازه وارد و یا حتی برخی از سرمایه گذاران، تمایل به آشنایی با ارز دیجیتال آینده دار سال 2022 دارند.

 

با توجه به نوسانات فراوان بازار ارز های دیجیتال و همچنین اصلاحات قیمتی بسیاری که در سال 2022 رخ داد، انتخاب ارز مناسب مقداری دشوار شده است. اما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی تعدادی از ارز های مستعد رشد بپردازیم.

 

ارز دیجیتال چیست؟

خرید ارزهای دیجیتال آینده دار 2022,خرید ارزهای دیجیتال

خرید ارزهای دیجیتال آینده دار 2022

 

ارز های دیجیتال در واقع پول های دیجیتالی هستند که با استفاده از علم رمز نگاری به وجود آمده اند. ویژگی مشترک میان تمام ارز های دیجیتال، استفاده از فناوری بلاکچین است.

 

همین موضوع باعث شده تا رمز ارز ها کاملا غیرمتمرکز، شفاف و تغییر ناپذیر نیز باشند. 

 

غیرمتمرکز بودن این مزیت را به وجود آورده است که میان مبادلات ارز های دیجیتال، هیچ گونه نهاد و شخص سومی وجود نداشته باشد. 

 

برای ارسال و دریافت ارز های دیجیتال نیاز به ایجاد هیچ حسابی در بانک ها نیست و خدمات این دسته از نهاد ها استفاده ای نمی شود. به مانند پول فیزیکی و همچنین ارز های فیات، امکان مبادله، معامله و سرمایه گذاری با استفاده از ارز های دیجیتال وجود دارد.

 

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ برای سرمایه گذاری

خرید ارزهای دیجیتال آینده دار 2022,خرید ارزهای دیجیتال,ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین

 

از سال 2009 که ارز دیجیتال بیت کوین به وجود آمد، تا به الان ارز های دیجیتال بسیاری نیز وارد بازار شده اند. هر کدام از این ارز ها دارای پروژه خاصی هستند و اهداف متفاوتی را دنبال می کنند.

 

از همین رو افزایش تعداد رمز ارز ها، حجم وارد شده به بازار و همچنین اهمیتی که بازار در سال های گذشته تا به الان کسب کرده باعث شده تا سرمایه گذاران با دانش و احتیاط بیشتری پیش بروند.

 

در ادامه به بررسی چند رمز ارز برتر برای سرمایه گذاری در سال 2022 می پردازیم.

 

خرید بیت کوین (BTC)

بیتکوین همواره در بازار ارز های دیجیتال دارای قدرت نقدینگی بسیار بیشتری است؛ لذا به تازه واردان و حتی سرمایه گذاران باتجربه خرید بیت کوین پیشنهاد می شود.

 

بررسی ارز دیجیتال بیت کوین نشان می دهد پس از این که این رمز ارز قیمت بالای 60 هزار دلار را به خود دید، اصلاحات زیادی را از سال گذشته تا به الان تجربه کرده است. در حین نوشتن این مقاله، بیت کوین در قیمت 20 هزار دلار قرار دارد.

 

لذا به دلیل وجود این اصلاح قیمتی، فرصت بسیار عالی برای سرمایه گذارانی به وجود آمده است که در رشد های قیمتی گذشته جا مانده اند.

 

بیت کوین به دلیل اولین ارز دیجیتال ارائه شده و مزیت های عالی ای که در حوزه پرداخت به وجود آورده است، همواره از آن به عنوان پادشاه ارز های دیجیتال یاد شده است. پیشبینی می شود در آینده این رمز ارز مجدد قیمت های بالا را تجربه کند.

 

خرید اتریوم (ETH)

مدت بسیاری است که اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال پرکاربرد و محبوب در بازار ارز های دیجیتال شناخته می شود. بررسی و مزایای خرید اتریوم نشان می می دهد که این آلت کوین از لحاظ ارزش بازار، رده دوم را در اختیار دارد.

 

همچنین این رمز ارز محبوب در سالی که گذشت، از اصلاحات بازار بی بهره نماند و در حال حاضر قیمت های بسیار پایینی را نسبت به سقف قیمتی خود تجربه می کند. 

 

همانند بیت کوین، اتریوم هم از لحاظ قیمتی فرصت عالی را برای سرمایه گذاری و خرید در کف قیمتی به وجود آورده است. اتریوم جزو هدفمند ترین ارز های دیجیتال محسوب می شود.

این ارز دارای شبکه بلاکچین اختصاصی خود است و بر پایه آن علاوه برای ثبت تراکنش ها، قرارداد های هوشمند زیادی ایجاد می شوند.

 

خرید پولکادات (DOT)

یکی از معیار های مهم برای تحلیل قبل از سرمایه گذاری، شناخت الگوریتم کار یک رمزارز است. الگوریتم ارز دیجیتال پولکادات بر پایه اثبات سهام می باشد.

 

ارز دیجیتالی که هدفمند باشد همواره مستعد رشد است؛ چرا که پروژه آن مورد استقابل قرار می گیرد. پولکادات یکی از ارز های دیجیتالی است که هدف معینی را در بازار دنبال می کند.

این رمز ارز موفق شده تا قابلیت ایجاد ارتباط میان شبکه های بلاکچین مختلف را به وجود بیاورد. در بین آلتکوین های موجود در بازار، پولکادات را می توان از معتبر ترین ارز ها برای سرمایه گذاری شناخت.

 

خرید کاردانو (ADA)

کاردانو از آلتکوین های باسابقه و نسبتا قدیمی بازار ارز های دیجیتال محسوب می شود. کاردانو همواره جزو 10 ارز دیجیتال برتر بازار محسوب شده است.

 

این ارز دیجیتال توانسته به یک پلتفرم برای ایجاد قرارداد های هوشمند با کارمزد کمتری نسبت به اتریوم ایجاد شود.

 

کاردانو در سالی که گذشت توانست اصلاحات قیمتی مناسبی را تجربه کند و در حال حاضر، در جایگاه خوبی برای خرید قرار دارد.

 

خرید سولانا (Solana)

از دیگر پروژه های هدفمند در بازار ارز های دیجیتال که همواره گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاری محسوب شده است، می توان به سولانا اشاره کرد.

 

سولانا تحت الگوریتم اثبات سهام کار می کند. بلاکچین ارز سولانا از قرارداد های هوشمند پشتیبانی می کند. در حال حاضر این ارز دیجیتال جزو 10 ارز برتر بازار قرار دارد.

 

این ارز در تراکنش ها دارای سرعت بالایی است و کم ترین کارمزد را در شبکه خود دریافت می کند. 

 

خرید تتر (Tether)

تتر پرکاربردترین استیبل کوین حاضر در بازار است. قیمت این رمز ارز همیشه برابر با یک دلار می باشد. همچنین بزرگ ترین مزیت تتر این است که نوسانات بازار ارز های دیجیتال بر روی قیمت آن تاثیرگذار نیست.

 

با توجه به این که همواره دلار آمریکا پشتوانه تتر است و قیمت تتر برابری با قیمت دلار دارد، سرمایه گذاری بر روی تتر در واقع مانند سرمایه گذاری بر روی دلار محسوب می شود. 

در مواقعی که تحلیل دلار در کشور ما نشان دهنده افزایش قیمت آن است، خرید تتر می تواند گزینه ای مناسب باشد.

 

اما اگر تصمیم بر سرمایه گذاری در دلار آمریکا را داشتید، ما به شما خرید مستقیم دلار را به جای خرید ارز دیجیتال تتر پیشنهاد می کنیم. تتر عموما ارزی برای ارتباط میان فضای آنلاین و بازار است.

 

جمع بندی

فعالیت و سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال نیازمند دانش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال است؛ لذا به این موضوع دقت داشته باشید که تمامی ارز های معرفی شده تنها پیشنهاد بودند و سعی کنید برای خرید آن ها، ابتدا اقدام به تحلیل کنید. در نهایت شما باید بتوانید مسئولیت سرمایه گذاری خود را به طور کامل برعهده بگیرید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024