بدون ترید کردن از ارز‌های دیجیتال درآمد کسب کنید!



معرفی روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون ترید کردن

 

ترید و سرمایه ‌گذاری در پروژه‌ها، یکی از راه‌های کسب درآمد در حوزه بلاکچین است. اما آیا کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال تنها به این روش‌ها محدود می‌‌شود؟ خوشبختانه روش‌های بیشتری برای کسب درآمد در این بازار وجود دارد. علاوه بر ترید و سرمایه ‌گذاری و خرید ارز دیجیتال، روش‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند به شما در کسب درآمد از خرید ارزهای دیجیتال و فضای بلاکچین کمک کنند. این روش‌ها ممکن است در ابتدا نیاز به تلاش و زمان زیادی داشته باشند، اما با یادگیری و استفاده از آن‌ها می‌توانید یک منبع درآمد پایدار و مداوم بسازید. در این مقاله با روش‌های کسب درآمد در این فضا بدون ترید کردن صحبت می‌کنیم و فرصت‌های طلایی و پرسود بازار رمزارزها را بررسی می‌کنیم.

 

معرفی 7 روش جذاب کسب سود بدون ترید کردن

افراد همیشه در جستجوی راه‌های جدید و نوآورانه برای کسب درآمد هستند و دنیای ارزهای دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه بسیاری از افراد معتقدند که فروش و خرید ارز دیجیتال یا سرمایه گذاری در آن تنها روش کسب درآمد است، اما در واقعیت تعدادی از روش‌های دیگر نیز وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال بدون ترید کردن درآمد کسب کرد. 7 روش کسب درآمد بدون خرید ارز دیجیتال و فروش عبارت اند از:

 

1- ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال

یکی از روش‌هایی که مردم به کمک آن و بدون خرید ارز دیجیتال و فروش آن‌ها از بازار رمز‌ارزها درآمد کسب می‌کنند، ماینینگ است. این فرآیند شامل تایید تراکنش‌ها در یک زنجیره بلوک و سپس اضافه کردن آن‌ها به عنوان بلوک‌ها به زنجیره می‌شود. در مقابل این فعالیت، ماینرها ارزهای دیجیتال را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

 

ماینینگ ممکن است یک کسب و کار بسیار سودآور باشد، اما نیاز به تجهیزات گران‌قیمت و مصرف بالای برق دارد. به همین دلیل، بسیاری از افرادی که ارزهای دیجیتال ماین می‌کنند، این کار را به عنوان بخشی از یک استخر (پول ماینینگ) انجام می‌دهند، جایی که پاداش‌های خود را با سایر ماینرها به اشتراک می‌گذارند.

 

2-استیکینگ (Staking)

پس از ماینینگ، یکی از راه‌های دیگر کسب درآمد بدون خرید و فروش ارز دیجیتال و ترید، نگهداری ارزها به منظور اجرای یک ولیدیتور است. با تغییر اتریوم به مکانیزم توافق PoS، ماینینگ اتریوم به طور قابل توجهی دشوار شده است. علاوه بر اتریوم، بسیاری از بلاکچین‌های دیگر از PoS استفاده می‌کنند.

 

کسب سود از ارزهای دیجیتال با روش استیکینگ

 

تمام چیزی که شما در این روش باید انجام دهید، نگهداری توکن اصلی بلاکچین باشد و به عنوان یک ولیدیتور عضو شوید. برای هر تراکنشی که تأیید می‌کنید، پاداش ارزی دیجیتال دریافت می‌کنید. برای افرادی که قادر به نگهداری حداقل تعداد توکن مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک ولیدیتور کامل نیستند، گزینه‌ای به نام استخرهای نگهداری (Staking Pools) وجود دارد که در آن امتیازات توسط اعضای استخر به اشتراک گذاشته می‌شوند.

 

3- خرید و فروش NFT

در این مورد، اگر تمایل دارید که استعداد هنری خود را برای ایجاد آثار هنری دیجیتال به کار بگیرید، ممکن است بتوانید آثارتان را به عنوان توکن‌های غیرمثلثی (NFT) بفروشید. این توکن‌ها دارایی‌های دیجیتال منحصر به فردی هستند که می‌توانند مانند هر ارز دیجیتال دیگری خریداری، فروخته یا معامله شوند. با این حال، برخلاف بیشتر ارزهای دیجیتال، NFT‌ها وابسته به یک دارایی در دنیای واقعی هستند، مانند یک اثر هنری یا موسیقی دیجیتال.

 

4- ایردراپ (Airdrop)

ایردراپ ، یک روش عرضه اولیه تبلیغاتی است که پروژه‌های ارز دیجیتال از آن بهره می‌برند تا جامعه را با پروژه خود آشنا سازند. شما می‌توانید در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ (coinmarketcap.com) لیستی از ایردراپ‌های معتبر و قابل دریافت را پیدا کنید. عموماً برای قرار گرفتن در لیست دریافت ایردراپ، پروژه‌ها از شما می‌خواهند که کارهای خاصی انجام دهید، مانند ثبت نام، ارائه نظر، انجام تراکنش و موارد مشابه.

 

برخی از ایردراپ‌ها به طور کاملاً رایگان عرضه می‌شوند، برخی دیگر مقداری کمی از ارز دیجیتال دریافتی شما می‌خواهند و برخی دیگر متناسب با مقدار ایردراپ دریافتی از شما، درخواست پول می‌نمایند.

 

5- وام‌دهی

در دنیای رمزارز، یکی از روش‌های جذاب کسب درآمد منفعلانه و بدون خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. با پیشرفت روزافزون اکوسیستم دیفای، ابزارهای متعددی برای وام‌دهی با ویژگی‌ها و امکانات متنوع در دسترس قرار گرفته‌اند. در این روش، افراد رمزارزهای خود را واریز کرده و به عنوان مقابل آن، پاداش‌هایی دریافت می‌کنند. این پاداش می‌تواند به شکل همان رمزارز واریزی باشد یا به صورت رمزارزهای مختلفی از جمله بیت ‌کوین پرداخت شود.

 

6- هولد کردن ارز دیجیتال

این روش به معنای خرید ارزهای دیجیتال و نگهداری آن‌ها برای مدت زمان طولانی است. در این روش، شما باید یک یا چند ارز دیجیتال آینده‌دار را انتخاب کرده و آن‌ها را خریداری کنید. برای انتخاب ارزهای دیجیتال آینده‌دار، دو راهبرد مختلف برای شما در دسترس است. اولین راهبرد، تحقیق شخصی و مطالعه ی آموزش‌های مرتبط با بازار رمزارزها می‌باشد. دومین راهبرد، مشورت با افراد متخصص و دارای تجربه در این زمینه است.

 

کسب سود با روش هولد کردن ارز دیجیتال

 

پس از انتخاب ارز دیجیتال مناسب، باید آن را از یک صرافی معتبر خریداری کرده و سپس آن را به کیف پول دیجیتال سخت یا نرم‌افزاری امن خود منتقل کنید. در این مرحله، پس از خرید ارزهای دیجیتال مهم‌ترین تصمیمی که باید بگیرید، تصمیم به نگه‌داشتن آن‌ها است تا زمانی که قیمت آن به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند است.

 

7- مسترنودها

برخی از پروژه‌ها انگیزه‌های خاصی برای حفظ پایداری شبکه را با اعطای مزایای ویژه به افرادی که می‌خواهند مسترنود (Masternode) باشند، تقویت می‌کنند. مسترنودها به سرمایه اولیه معتبری نیاز دارند و تنظیم و مدیریت آن‌ها نیاز به دانش فنی دارد.

اما به دلیل ریسک‌های مرتبط، برخی پروژه‌ها ممکن است تبلیغات اغراق‌آمیزی در مورد سودها ارائه دهند یا به صورت غیرمعقول سرمایه اولیه بخواهند. بنابراین، پیش از تصمیم‌گیری برای شروع مسترنود، حتماً باید با دقت در مورد پروژه مورد نظر تحقیق کنید.

 

ریسک‌های کسب درآمد بدون خرید و فروش ارز‌های دیجیتال

گاهاً افراد به دلیل تبلیغات گمراه‌کننده و ناکارآمد، با خرید ارزهای دیجیتال و دارایی‌هایی که سود چندانی ندارند، سرمایه گذاری می‌کنند و در طی زمان ارزش آن‌ها کاهش می‌یابد. برخی از پلتفرم‌های استیکینگ، پاداش را به شکل توکن‌های مختلفی ارائه می‌دهند که خارج از توکن اصلی پروژه وجود دارند و به تدریج فشار فروش بر توکن‌های پاداش ایجاد می‌شود.

با توجه به پیشرفت مداوم بلاکچین، راه‌اندازی منابع درآمد منفعلانه نیازمند دانش تخصصی و بسیاری از جزئیات فنی است و این امر ممکن است برای کاربران تازه‌کار مشکل باشد. از این رو، توصیه می‌شود افرادی که هنوز دانش فنی کافی برای مدیریت منابع درآمدی در دنیای رمزارزها را کسب نکرده‌اند، از روش‌های آسان‌تر و معامله ارز دیجیتال کسب درآمد کنند.

همچنین، برخی از سیستم‌های استیکینگ یا وام‌دهی نیازمند نگهداری و مسدود کردن دارایی‌ها برای یک مدت زمان مشخص هستند و این ممکن است سرمایه‌گذاران را در معرض خطرهایی مثل نوسانات قیمتی قرار دهد.

 

همچنین، نگهداری کوین‌ها در کیف‌پول‌های مرتبط با استیکینگ یا قراردادهای هوشمند ممکن است با ریسک‌هایی مانند وجود باگ‌ها در کدهای برنامه مواجه شود. استفاده از نرم‌افزارهای متن‌باز در این زمینه می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024