فرماندار تایباد: زمان قطعی برای وصل شدن گاز مشخص نیست / مردم به پویش هر منزل یک بخاری بپیوندند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
فرماندار تایباد و رئیس ستاد بحران تربت جام گفت: گاز چهار روستای قادرآباد، رضاآباد، حسن‌آباد،یاقوتین با جمعیت حدود هزارو هشتصد خانوار قطع شده است.

تسنیم: فرماندار تایباد و رئیس ستاد بحران تربت جام گفت: گاز چهار روستای قادرآباد، رضاآباد، حسن‌آباد،یاقوتین با جمعیت حدود هزارو هشتصد خانوار قطع شده است.

 

حسین جمشیدی  اظهارداشت:با توجه به برودت هوا در شهرستان تربت جام در چهار روستا و تعدادی از نقاط شهری تربت جام گاز قطع شده است.

 

وی افزود: قادرآباد، رضاآباد، حسن‌آباد،یاقوتین با جمعیت حدود هزارو هشتصد خانوار قطع شده است و زمان قطعی برای وصل شدن گاز مشخص نیست.

 

جمشیدی با بیان این مطلب که حدود صدهزار مترمکعب در روز مصرف گاز داشتیم خاطرنشان کرد: 130 هزار لیتر نفت به صورت رایگان در بین شهروندان و روستاییان در حال توزیع است.

 

فرماندار تربت جام عنوان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات و زیر ساخت‌های شهرستان تربت جام زیر ساخت تامین گاز است که تمام تامین گاز این شهرستان یک خط 10 اینچ است که از خط مرکزی و اصلی فریمان گرفته می‌شود و این خط 10 اینچ پاسخگوی مصرف مردم نخواهد بود.

 

وی با توجه به افت شدید گاز و زنگ خطر قطع گاز تاکید کرد: مصرف گاز در مکان‌هایی مانند استخرها، سالن‌های ورزشی، تمام صنوف غیر اضطرار قطع شده و تعطیل هستند و در صورت عدم همکاری و همراهی مردم قطعی گاز حتمی است.

 

جمشیدی از مردم تربت جام درخواست کرد: مصرف گاز را مدیریت و صرفه جویی کنند و در منزل مسکونی یک بخاری روشن کنند و هر منزل با یک بخاری گرم شود و به پویش هر منزل یک بخاری بپیوندند تا با قطع گاز منازل مواجه نشویم.

 

رئیس اداره گاز تربت جام نیز گفت: با توجه به برودت هوا و افزایش مصارف خانگی شرایط مصرف گاز در این شهرستان نیاز به مدیریت بیشتر شهروندان دارد و انتظار می‌رود با توجه به افت فشار گاز مردم صرفه جوی کنند.

 

سعید بهشتیان افزود: از مردم تربت جام درخواست می‌کنیم حداکثر صرفه جویی را در مصرف گاز داشته باشند و به پویش هر منزل یک بخاری بپیوندند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------