مدیرعامل دخانیات: قدیمی ترین مافیا در دخانیات است / سن مصرف سیگار به 13 سال رسیده



 شرکت دخانیات ایران,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیچیدگی کار در شرکت دخانیات و با بیان اینکه ما با افزایش مصرف سیگار و همچنین کاهش سن مصرف سیگار به شدت مخالفیم، تاکید کرد: واقعا تعجب برانگیز و نگران کننده است که سن مصرف سیگار در کشور ما از ۲۰ سال به ۱۳ سال رسیده است. 

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: هر وقت در شرکت دخانیات با فساد مبارزه می کنیم داد عده ای در می آید. مافیا در صنعت دخانیات پیچیده تر از صنعت خودرو است.

 

محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید مجتمع دخانیات استان تهران با بیان اینکه قدیمی ترین، سنتی ترین و پیچیده ترین مافیا در صنعت دخانیات وجود دارد، تاکید کرد: حتی در صنعت خودرو نیز شاهد چنین مافیای نیستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه ما مخالف زد و بند دلالان داخلی و خارجی که منافع شرکت را به جیب می زنند، هستیم، تصریح کرد: آنها با این زد و بند ها منافع شرکت را به یغما می بردند اما وقتی ما جلوی یکی از منافذ هدر رفت بیت المال را می گیریم، داد عده ای در می آید و مشخص می شود که چه کسانی پشت این صحنه ها منفعت هایی دارند.

 

 شیخان با بیان اینکه شرکت دخانیات در دولت گذشته پنچ هزار میلیارد تومان بدهی و همچنین زیان انباشته سنگین داشت، گفت: اما با کار و تلاش کارکنان شرکت و جلوگیری از منافذ فساد و افزایش تولید در سه ماهه اول امسال شرکت به سوددهی رسیده است.

 

وی تاکید کرد: در سه ماهه ابتدای امسال، طبق صورت مالی، شرکت به سود رسید و اگر محکم پای کار باشیم در ماه های آینده این سوددهی بیشتر خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیچیدگی کار در شرکت دخانیات و با بیان اینکه ما با افزایش مصرف سیگار و همچنین کاهش سن مصرف سیگار به شدت مخالفیم، تاکید کرد: واقعا تعجب برانگیز و نگران کننده است که سن مصرف سیگار در کشور ما از ۲۰ سال به ۱۳ سال رسیده است.

 

شیخان تاکید کرد: این نشان می دهد که دست های پنهانی، سلامت جامعه ما را بخاطر منفعت طلبی و کسب ثروت نشانه گرفته است و باید در این مساله نهادهای مسئول دست چپاولگران را قطع کنند.

 

وی به نقش شرکت های خارجی چند ملیتی در این زمینه اشاره کرد و گفت: ما خودمان باید دلسوز مردم و سلامت جامعه باشیم. اینها فرزندان ما هستند و غیرت اجازه نمی دهد که نسبت به سلامتی آنها بی تفاوت باشیم. این در حالی است که شرکتهای خارجی چند ملیتی تولید کننده سیگار فقط به فکر منافع خود و سود سرشار از سیگار هستند.

 

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تاکید کرد: این شرکت های خارجی چند ملیتی دنبال این هستند که حتی بچه های مهد کودکی ما را معتاد و سیگاری کنند.

 

شیخان گفت: هیچ ایرانی با غیرتی دوست ندارد سرمایه کشور از سوی این شرکتهای خارجی چند ملیتی از کشور خارج شود. هیچ ایرانی با غیرتی دوست ندارد که با سلامت مردم اینگونه رفتار شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------