آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اکسیوس: اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند

اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی نوشت که اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند. این منبع در ادامه افزود: حمله دوشنبه…

وزیر خارجه قطر: حامل پیام‌های آمریکا برای ایران هستیم



وزیر خارجه قطر،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر خارجه قطر با بیان اینکه حامل پیام‌های آمریکا برای ایران هستیم، گفت: از دیدگاه ما فرصت مناسب برای حل مشکلات مربوط به توافق هسته‌ای وجود دارد.

به گزارش ایرنا، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر روز یکشنبه در نشست خبری با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: روابط ایران و قطر برای استقرار و ثبات منطقه‌ای حائز اهمیت است؛ چه در زمینه رایزنی‌های سیاسی و اقتصادی و زمینه‌های مختلفی که درباره روابط میان دو ملت است.

 

وزیر خارجه قطر افزود: کشور و رهبری قطر همواره به دنبال افزایش هر چه بیشتر روابط میان کشورهای منطقه با ایران است. با توجه به روابط همسایگی و تاریخی که میان این کشورها وجود دارد کار ما همیشه بر اساس خوش‌بینی و عدم ناامیدی صورت می‌گیرد

 

آل ثانی بیان کرد: تا جای ممکن تلاش می‌کنیم که ترس‌ها و دغدغه‌های طرفین توافق از بین برود تا محیط مناسبی برای انجام این گفت‌وگوها صورت بگیرد؛ فارغ از اینکه این گفت‌وگوها در کجا صورت بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: قطر درپی ثبات منطقه و به دنبال این است که این توافق هسته‌ای صورت بگیرد زیرا عامل مهم ثبات منطقه است.

 

وزیر خارجه قطر افزود: در هفته و ماه‌های گذشته شرایطی که در آن به سر می‌بریم متاسفانه مناسب و مثبت نبوده است و تلاش می‌کنیم اوضاع آرام‌تر و سوءتفاهم‌ها برطرف شود تا آمادگی برای بازگشت به توافق مهیا شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------