آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه مقام آلمانی علیه ایران در حمایت از اسرائیل



اخبار,اخبار سیاست خارجی,عباس موسوی
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان علیه ایران خاطرنشان کرد که جمهوری اسلامی ایران مقابله جدی با اقدامات مخرب، مداخله‌جویانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را تنها راه کاهش تنش‌ها در منطقه می‌داند.

به گزارش تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان، خاطرنشان کرد که جمهوری اسلامی ایران کاهش تنش در منطقه را تنها از طریق مقابله جدی تمامی طرف ها با اقدامات مخرب، مداخله جویانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی می‌داند.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان  از آلمان خواست تا با در نظر گرفتن واقعیت های منطقه و همچنین قطع حمایت از جنایات ویرانگر رژیم صهیونیستی ازجمله در فلسطین، لبنان و سوریه، انتظارات موجود در خصوص نقش موثر و سازنده در مسیر کمک به استقرار صلح و ثبات پایدار در منطقه را مورد توجه بیشتر قرار دهد.

 

موسوی حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت های مظلوم منطقه از جمله مردم فلسطین را از تعهدات انسانی و اسلامی کشورمان دانست و بر تداوم آن تاکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------