آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ایران ۱۱۲ مهاجر غیرقانونی تبعه پاکستان را تحویل داد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,مهاجران پاکستانی در ایران
منابع خبری پاکستان گزارش دادند که مسئولان مرزی ایران در نقطه مرزی مشترک با پاکستان؛ ۱۱۲ مهاجر غیرقانونی پاکستانی را به این کشور تحویل دادند.

به گزارش ایرنا، روزنامه پاکستانی "دنیا" روز یکشنبه نوشت که مرزبانان ایران پس از انجام تحقیقات و بازرسی از اتباع بازداشت شده، آنان را به مقام های مرزی آژانس تحقیقات فدرال پاکستان (اف آی ای) در منطقه 'تفتان' ( پایانه میرجاوه) تحویل دادند.

 

طی ماه‌های اخیر نیروهای مرزی ایران صدها تبعه پاکستانی را بازداشت کرده و به مقام های مرزی پاکستان در مرزی میرجاوه تحویل دادند.

 

به نقل از منابع خبری، اتباع پاکستانی به منظور یافتن کار و یا سفر به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس با ورود غیرقانونی به ایران سعی در رسیدن به دروازه های دیگر کشورها دارند.

 

گروه های غیرقانونی قاچاق انسان در این منطقه ؛ اقدام های خطرناکی را در اعزام مهاجران غیرقانونی به آن سوی مرزها به کار می بندند و گاه با حبس چندین نفر در محفظه های اتومبیل های عبوری و یا بار کامیون ها ؛ وضعیت نامناسبی برای مسافران غیرقانونی ایجاد می کنند.

 

رسانه‌های خبری پاکستان در برخی موارد خبر قربانی شدن مهاجران غیرقانونی در مرزها و مناطق همجوار با ایران را منعکس می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------