آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

موضع‌گیری لندن به گزارش ایران درباره سقوط هواپیمای اوکراینی/ واکنش سوئد و آلمان



اخبار,اخبار سیسات خارجی,بوریس جانسون
بوریس جانسون با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که درگیری‌های بیشتر تنها منجر به بروز فجایع بیشتر و تلفات جانی خواهد شد.  

بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس روز شنبه(۲۱ دی) درواکنش به اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح ایران در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین تصریح کرد که این سانحه لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه را تقویت می‌کند.به گزارش ایرنا، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با ۱۷۹مسافر و ۹ خدمه پرواز که بامداد چهارشنبه، تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد. در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی آن جان باختند.

 

بوریس جانسون با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که درگیری های بیشتر تنها منجر به بروز فجایع و تلفات جانی بیشتری خواهد شد. وی افزود: اینک مهم است که تمام رهبران راهکار دیپلماتیک را در پیش بگیرند.

 

نخست وزیر انگلیس این لحظات را برای خانواده‌ی قربانیان دشوار خواند و خواستار انتقال اجساد به آنها شد. وی همچنین مدعی شد که دولت لندن از طریق همکاری نزدیک با کانادا، اوکراین و سایر شرکای بین المللی برای تحقق این مساله کار خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------