آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ترامپ: به خاطر کری و مورفی است که ایران تن به مذاکره نمی‌دهد!



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری با انتقاد از دیدار سناتور مورفی با محمدجواد ظریف، وی و جان کری را به نقض قانون لوگان متهم کرد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توییتری نوشت: کری و مورفی به طور نامشروع قانون لوگان را نقض کردند. به همین دلیل است که ایران تن به مذاکره نمی‌دهد. باید شدیدا با آن‌ها برخورد شود.

 

به گزارش ایسنا، سناتور کریس مورفی که از منتقدان اصلی سیاست‌های خصمانه ترامپ در قبال ایران و خاورمیانه است بارها مواضع رئیس جمهور ترامپ درخصوص برجام، جنگ یمن و سوریه و موضع کاخ سفید درقبال ایران را زیر سوال برده است.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دیدار کریس مورفی، سناتور دموکرات با محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران در مونیخ، آن را نقض قانون لوگان توصیف کرده بود.

 

وی اظهار داشت: من نمی‌توانم این مسئله را باور کنم. شنیدم که سناتور مورفی با ایرانی‌ها دیدار کرده است. آیا این حقیقت دارد؟ آیا چیزی هست که من باید آن را بدانم زیرا به نظر می‌رسد که این اقدام نقض قانون لوگان باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------