آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

واشنگتن: ایران و روسیه در ناآرامی‌های آمریکا دست دارند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,مشاور امنیت ملی کاخ سفید
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سخنانی ایران، چین و روسیه را به افزایش ناآرامی‌ها درایالات متحده متهم کرد و مدعی شد ایالات متحده بر این بحران‌ها غلبه خواهد کرد.

به گزارش فارس، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های این کشور مدعی تلاش  ایران، روسیه و چین در افزایش ناآرامی‌ها در ایالات متحده شد.

 

«رابرت اوبرین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید  روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «ای بی سی نیوز» در پاسخ به سئوال مجری برنامه در زمینه نحوه مقابله با مخالفان آمریکا همچون چین و روسیه  و تلاش ‌آن‌ها در ایجاد ناآرامی‌های بیشتر در این کشور، گفت که ممکن است فعالان روس چنین اقداماتی را در ایالات متحده انجام می‌دهند.

 

وی در بخش دیگری افزود، ممکن است آمریکا  اختلافات سیاسی داشته باشد اما قبلا این بحران‌ها را  پشت سر گذاشته شده  و ایالات متحده  بر آن‌ها غلبه خواهد کرد.

 

اوبرین درباره ایران نیز مدعی شد:«بله، به ایران نگاه کنید، این کشور به یقین در اینجا مشغول فعالیت است. شما این را می‌دانید. ما ابزارهایی در جعبه ابزار خود داریم. ما در حال همکاری نزدیک با متحدان خود هستیم. من با همکارانم، مشاوران امنیت ملی تلفنی گفت‌وگو می‌کنم و ما در روزهای آینده هم آنها را ملاقات خواهیم کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------