آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

کانادا در واکنش به گزارش امروز سازمان هواپیمایی: به‌زودی نتایج تحقیقات خود درباره سقوط هواپیمای اوکراینی را منتشر می‌کنیم



واکنش کانادا به سقوط هواپیما اوکراینی,اخبار ورزشی,خبرهای سیاست خارجی
وزرای امور خارجه و حمل‌ونقل کانادا در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که نتایج تحقیقات دولت کانادا در خصوص حادثه هواپیمای اوکراینی به‌زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، «مارک گارنئو» وزیر امور خارجه و «عمر الغبرا» وزیر حمل‌ونقل کانادا چهارشنبه شب به وقت تهران در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که دولت کانادا به‌زودی نتایج تحقیقات خود را در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی که دی‌ماه سال گذشته رخ داد، منتشر خواهد کرد.

 

وزرای  خارجه و حمل‌ونقل کانادا در این بیانیه مشترک با زیر سؤال بردن گزارش سازمان هواپیمایی کشوری ایران که امروز منتشر شد، اظهار داشتند: «دولت کانادا به‌زودی نتایج تحقیقات خود را فاش خواهد کرد. در روزهای آتی، هیأت امنیت حمل‌ونقل ارزیابی خود از گزارش ایران را ارائه می‌کند و طی هفته‌های آتی نیز گزارش تیم آزمایش و ارزیابی منتشر خواهد شد.»

 

سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه 27 اسفندماه ضمن ادای احترام به شهدای سانحه هواپیمایی اکراین و ابراز همدردی عمیق و مجدد با خانواده‌های داغدار این عزیزان، گزارش بررسی سانحه هواپیمای اکراینی را برابر استاندارهای بین المللی در تارنمای عمومی این سازمان منتشر کرد.

 

این گزارش که با اهداف پیشگیرانه تهیه شده است، مشتمل بر تشریح تمامی اطلاعات، یافته ها‌، تحلیل ‌و نتیجه گیری تخصصی 12 گروه کارشناسی بوده و اقدامات اصلاحی را در ابعاد بین المللی درخواست کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------