آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

توضیح روسیه درباره گفت‌وگوی پوتین و بایدن پیرامون ایران: برجام قابل بازگشت به شکل اولیه است



دیمیتری پسکوف،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز پنجشنبه با تأیید این مطلب که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار روز گذشته خود در ژنو به موضوع ایران نیز اشاره کردند، گفت که برجام قابل بازگشت به شکل اولیه خود است.

به گزارش فارس به نقل از تاس، پسکوف در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «صدای مسکو» با اشاره به نشست روز گذشته پوتین و بایدن تصریح کرد که رؤسای جمهور ایالات متحده و روسیه در نشست خود در ژنو در خصوص موضوع برجام با یکدیگر گفت‌وگو کردند و مسکو انتظار بازگشت کامل ایالات متحده به توافق هسته‌ای ایران را دارد.

 

وی در خصوص تفاهمات و اختلافات مسکو و واشنگتن در خصوص موضوع برجام گفت: «طرح‌های خاصی وجود دارد. مسئله مهم این است که برجام قابل بازگشت به شکل اولیه خود است. تحرک و امید برای اصلاح وضعیت فعلی وجود دارد».

 

سخنگوی کرملین همچنین در بخشی به دیگر محورهای گفت‌وگوی پوتین و بایدن از جمله مسئله سوریه اشاره کرد و گفت که گفت‌وگو بین ارتش روسیه و ایالات متحده در سوریه بسیار حائز اهمیت است و باید از آن حمایت کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------