آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

درخواست وزیر جنگ اسرائیل برای اقدام فوری علیه ایران



بنی گانتز،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، حمله اخیر به یک نفتکش تحت مدیریت این رژیم در سواحل عمان را خطرناک خوانده و خواهان اقدام فوری علیه ایران شد.

به گزارش شفقنا به نقل از اسپوتنیک، «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عصر امروز (دوشنبه) طی سخنانی در پارلمان این رژیم (کنست)، حمله اخیر به نفتکش «مرسر استریت» در سواحل کشور عمان را یک تحول خطرناک برشمرد و درخواست کرد که برای «پاسخ به ایران»، اقدام فوری انجام شود.

 

کانال سراسری تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) در این باره از گانتس نقل کرد: حمله ایران که باعث کشته شدن دو غیر نظامی شد، یک تشدید خطرناک می باشد و ما باید هم اکنون علیه ایران اقدام کنیم.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: اسرائیل برای محافظت از شهروندان خود در برابر هر آن که برای حمله به ما تلاش می کند، ابزارهای زیادی دارد.

 

گانتس در بخش دیگری از سخنان خود همچنین ادعا کرد که ایران در دوره ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیس»، خطرناک تر از زمان کنونی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------