آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

اسرائیل: ایران همه خطوط قرمز هسته ای را پشت سر گذاشته است



نفتالی بنت،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که برنامه هسته‌ای ایران از خط قرمز عبور کرده و سرریز شده و صبر ما هم به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این سخنان از دو معظل پیش روی جامعه انسانی یاد کرد که شامل بیماری کووید 19 و جهان چند قطبی شده است.

 

به گفته وی "در جهان قطبی شده ما شاهد ایجاد چپ و راست هستیم و کشورهای جهان هر یک خود را در قالب یکی از جناح‌ها قرار می‌دهند و جامعه‌ای که خود را در این قطبی‌سازی قرار دهد، دچار فروپاشی می‌شود."

 

نخست وزیر این رژیم هم‌چنین با تمجید از دستاوردهای دولتش در مقابله با بیماری کووید، از سیاست‌هایی یاد کرد که با اجرای آنها توانستند بر گسترش این بیماری فائق آیند؛ از جمله استفاده از دوز سوم واکسیناسیون.

 

وی سپس وارد مسائل سیاسی شده و گفت که دولتش در محاصره حزب‌الله، شبه‌نظامیان شیعه و حماس است که هر سه مورد حمایت ایران و هدفشان نابودی این رژیم است.

 

نخست وزیر صهیونیست‌ها با ایراد و تکرار اتهامات خود علیه ایران، برنامه هسته‌ای ایران را دارای ماهیت نظامی خواند که در حال رسیدن به نقطه‌ای بی برگشت است.

 

وی از روابط دولتش با کشورهای عربی و عادی سازی‌های صورت گرفته در این زمینه سخن گفت و اظهار داشت این عادی‌سازی‌های ادامه خواهد داشت.

 

بنت از آمریکا به عنوان "دوست بزرگ اسرائیل" یاد کرد و اظهار داشت این دوستان در خاورمیانه در حال زیاد شدن هستند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی این رژیم را "تنها دموکراسی خاورمیانه" خواند و اجلاس "دوربان" و مصوبه‌اش در محکومیت اشغالگری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ایران را به دخالت در امور داخلی کشورهای عربی از جمله عراق، لبنان، سوریه و یمن متهم کرد.

 

وی در ادامه  با بیان این که ایران یک جهش بزرگ هسته ای در پیش گرفته است ، مدعی شد که ایران از تمام خطوط قرمز هسته ای عبور کرده است و حتی معاهدات آژانس را نقض می کند.

 

بنت گفت: برنامه هسته ای ایران به یک نقطه حساس و حیاتی رسیده است و صبر ما نیز به یک نقطه حیاتی رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------