آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور/ رهبر انقلاب: سوریه در یک جنگ بین‌المللی پیروز شد



رهبر انقلاب و بشار اسد،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
«بشار اسد» رئیس جمهوری عربی سوریه صبح امروز در سفر به تهران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از نورنیوز، «بشار اسد» رئیس جمهوری عربی سوریه صبح امروز در سفر به تهران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

 

از سال ۲۰۱۱ که سوریه درگیر جنگ با  گروه‌های تروریستی تکفیری شد این دومین بار است که رییس جمهور این کشور به ایران سفر می کند.

 

رهبر انقلاب: سوریه در یک جنگ بین‌المللی پیروز شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار بشار اسد: با توجه به روحیه و نشاط و اراده بالا در شخص رئیس‌جمهور و دولت ایران برای گسترش همکاری‌ها با سوریه، باید تلاش کرد روابط دو کشور بیش از گذشته ارتقاء یابد.

 

برخی از سران کشورهای همسایه ما و شما، با سران رژیم صهیونیستی نشست و برخاست دارند و با یکدیگر قهوه می‌نوشند اما مردم همین کشورها در روز قدس خیابان‌ها را از جمعیت و شعار ضدصهیونیستی پر می‌کنند و این واقعیت امروز منطقه است.

 

یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی روحیه بالای شخص جنابعالی است و ان‌شاءالله با همین روحیه بتوانید ویرانی‌های جنگ را نیز بازسازی کنید زیرا کارهای بزرگی پیش روی شما قرار دارد.

 

شهید بزرگوار سردار سلیمانی تعصّب خاصی به سوریه داشت و به معنی واقعی کلمه فداکاری می‌کرد و رفتار او در سوریه با رفتارش در دفاع مقدس ۸ ساله ایران تفاوتی نداشت.

 

شهید سلیمانی و دیگر برجستگان سپاه از جمله شهید همدانی، واقعاً با جان و دل تلاش می‌کردند و به موضوع سوریه همچون یک وظیفه و واجب مقدس می‌نگریستند.

 

این پیوند و ارتباط برای هر دو کشور حیاتی است و نباید بگذاریم ضعیف شود بلکه باید آن را هر چه ممکن است تقویت کنیم.

 

بشار اسد در دیدار با رهبر انقلاب چه گفت

برخی تصور می‌کنند حمایت ایران از جبهه مقاومت، حمایت تسلیحاتی است در حالی‌که مهم‌ترین حمایت و کمک جمهوری اسلامی، دمیدن روحیه مقاومت و استمرار آن است.

 

آنچه باعث شد رژیم صهیونیستی نتواند بر منطقه حاکم شود، روابط راهبردی ایران و سوریه است که باید با قدرت ادامه یابد.

 

خرابی‌های جنگ را می‌توان بازسازی کرد اما اگر مبانی و اصول از بین بروند، قابل بازسازی نیستند و ایستادگی ملت ایران بر مبانی و اصول امام خمینی(ره) که با همت جنابعالی نیز ادامه یافت، زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ ملت ایران و مردم منطقه بویژه مردم فلسطین شد.

 

رهبر انقلاب و بشار اسد،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رهبر انقلاب و بشار اسد،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رهبر انقلاب و بشار اسد،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رهبر انقلاب و بشار اسد،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رهبر انقلاب و بشار اسد،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------