آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

سخنگوی آژانس اتمی: تیم فنی روز یکشنبه به تهران سفر می‌کند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان فنی این سازمان در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی روز یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کنند.

به گزارش ایرنا، این سخنگو عصر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز یکشنبه ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده که قبلاً توسط مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش شده بود، در تهران حضور خواهند داشت.

 

ساعاتی پیش نیز محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان از برنامه سفر مسئولان آژانس خبر داده بود. وی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: تعاملات ما با آژانس برقرار است و امیدواریم در جهت رفع موانع و ابهامات با آژانس یک گام رو به جلو برداشته شود.

 

اسلامی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت تامین سوخت هسته‌ای، بر لزوم توسعه صنعت هسته‌ای در حوزه نیروگاهی تاکید کرد و گفت: وضعیت امروز آلودگی هوا همه را به رنج واداشته است؛ ما تلاش داشتیم که بتوانیم در راستای خدمت به مردم از صنعت هسته‌ای استفاده کنیم.

 

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: قدمی را در این راستا برداشته‌ایم که الان در نقطه صفر آن هستیم. هدف از بیان آن این است که ما توانستیم با اقدامات آزمایشگاهی و هماهنگی با پالایشگاه‌هایی که مازوت تولید می‌کنند بتوانیم سولفور مازوت تولیدشده را کاهش دهیم.

 

خبر در حال تکمیل است...

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------