آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

تبریک سفیر ایران به عراق بدون نام بردن از خلیج فارس❗️



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
محمدکاظم آل‌صادق، سفیر جمهوری اسلامی در عراق در پیام تبریک خود برای قهرمانی تیم ملی عراق در عرب‌کاپ، هیچ اشاره‌ای به خلیج فارس نکرد. این درحالی است که مقامات عراقی درجریان همین تورنمنت بارها، بجای خلیج فارس از «خلیج عربی» نام بردند. اتفاقی که در پیام تبریک مقتدی صدر هم تکرار شد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدکاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با انتشار تصویری در صفحه توییتر خود نوشت :پیروزی عراق را به ملت این کشور که نشان دهنده عزم و اراده جوانان این کشور برای رسیدن به آن است تبریک می گوییم.

 

وی نوشت که جوانان عراق قادر به تحقق توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف علمی، صنعتی و تکنولوژی هستند و با همان روحیه ای که در ورزش نشان دادند، توانایی کسب موفقیت برای کشورشان را دارند.

 

بر اساس این گزارش، تیم ملی فوتبال عراق دیشب در فینال رقابت های جام خلیج فارس به مصاف عمان رفت و توانست رقیب خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و قهرمان این رقابت ها شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------