آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

فرستاده آمریکا در امور یمن، ایران را به مداخله در این کشور متهم کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
فرستاده ویژه آمریکا به یمن در دیدار با رئیس جمهور مستعفی یمن مدعی شد که مداخلات ایران در این کشور باعث تنش و بی‌ثباتی بیشتر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی درگیری مسلحانه پلیس با ۲ سارق سیم برق در آبان ماه امسال که منجر به مجروح شدن رئیس پلیس آگاهی بهبهان شد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات گسترده اطلاعاتی ۲ سارق مسلح را در یکی از شهرستان‌های تابعه استان شناسایی و با همکاری عوامل انتظامی طی یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت سیم برق با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و آتش متقابل یکی از آن‌ها کشته و نفر دوم را دستگیر کردند.

 

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: از سارقان یک قبضه اسلحه وینچستر، تعدادی مهمات و یک دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق زیادی همچون سرقت مسلحانه، درگیری و قدرت نمایی با سلاح را در پرونده خود داشتند، گفت: حمل سلاح و شرارت خط قرمز پلیس است و با افراد شرور با اقتدار و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------