آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ترامپ: ایران قصد نابودی اسرائیل را داشت، از برجام خارج شدم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , ترامپ
رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی بار دیگر موضع گیری حامیانه خود در قبال رژیم صهیونیستی را تکرار و تاکید کرد که حمایت از اسرائیل یکی از دلایل خروج واشنگتن از توافق هسته ای ایران بوده است. 

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در نشست سالانه «ائتلاف یهودی های جمهوری خواه» مدعی شد: سال گذشته من آمریکا را از یکی از خطرناک ترین و یکجانبه ترین توافق های طولتاریخ خارج کردم. آنها(ایران) قصد نابودی اسرائیل را داشتند، من از برجام خارج شدم. اکنون ما شدیدترین تحریم ها را علیه ایران تصویب کرده ایم و ایران اکنون دیگر کشوری نیست که در زمان آغاز ریاست جمهوری من بود.

 

وی افزود: من در نخستین روزهای ریاست جمهوری خود به پنتاگون رفته و با ژنرال های بزرگ و افراد مهمی در آنجا گفتگو کردم. من می خواستم درباره ایران بشنوم. آنها از درگیری در ۱۴ منطقه مختلف سخن گفتند که ایران پشت پرده آنها بود.

 

ترامپ در بخش های دیگری از اظهاراتش به انتقاد از دموکرات ها پرداخت و با اشاره به وضعیت بلندی های جولان، بر تصمیمش برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر این بلندی ها تاکید کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------