آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

معاون ترامپ عکس‌العمل آمریکا در قبال انتقام ایران را شرح می‌دهد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حمله تروریستی دولت آمریکا
پس از حمله تروریستی دولت آمریکا به دو خودروی حامل فرماندهان مدافع حرم و جبهه مقاومت در فرودگاه بغداد و شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی مهندس به همراه ۸ تن از همرزمانشان و برافروخته شدن آتش اعتراضات در قبال این ترور دولتی و سازمان‌یافته، حالا قرار است مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا دوشنبه آینده(۲۳ دی) به بیان سیاست‌های آمریکا در قبال ایران و اقدامات تلافی‌جویانه و انتقام سخت کشورمان، بپردازد. 

به گزارش اعتدال و به نقل از رویترز، یکی از مقامات کاخ سفید گفت، معاون رئیس جمهور آمریکا پس از شهید شدن یک فرمانده ارشد ایرانی (شهید سپهبد قاسم سلیمانی) که اعتراضاتی را در سرتاسر کشورهای خاورمیانه موجب شد، دوشنبه آینده در مورد سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران سخنرانی خواهد کرد.

 

به گفته وی، پنس سخنان خود را در بنیاد دفاع از دموکراسی در اجلاس امنیت ملی در واشنگتن ایراد می‌کند و انتظار می‌رود محور صحبت‌های پنس روی آنچه که وی اختلافات مردم و دولت ایران می‌نامید، متمرکز باشد. وی از ارائه جزئیات بیشتر در مورد محتوا و صحبت‌های پنس خودداری کرد.

 

تنش‌ها میان واشنگتن و تهران از زمان حمله تروریستی یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی و به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه بغداد در روز جمعه(۱۳ دی) به شدت افزایش یافته است.

 

روز جمعه مایک پنس در یک توئیت و به شکل وقیحانه‌ای به تقدیر از این اقدام تروریستی که به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام شد، پرداخت. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------