آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

رویترز: آژانس اتمی طبق توافق قبلی از دومین مکان در ایران بازرسی کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , آژانس اتمی
آژانس اتمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طبق توافق قبلی با تهران، بازرسان آن در دومین مکان مورد نظر در ایران حضور پیدا کرده‌اند. 

 خبرگزاری انگلیسی «رویترز» از بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دومین مکان مورد نظر خود در ایران، طبق توافق قبلی با تهران خبر داد.

 

بر این اساس، آژانس اتمی امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طبق توافقی که ماه قبل با جمهوری اسلامی ایران حاصل شد، بازرسان این سازمان در دومین مکان مورد نظر برای بازرسی حضور پیدا کرده‌اند.

 

در بیانیه آژانس آمده است: «به عنوان بخشی از توافق با ایران برای حل مسائل مربوط به اجرایی پادمان که توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تعیین شده بودند، آژانس در هفته جاری دسترسی‌های تکمیلی به دومین مکان در این کشور را انجام داده و نمونه‌های محیطی برداشت کرد».

 

پیشتر «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس اتمی در مصاحبه با شبکه «بی‌بی‌سی» گفته بود اکنون سطحی از همکاری با ایران را به دست آورده‌اند که نیاز بود و بازرسان این سازمان می‌توانند به فعالیت خود در این کشور ادامه دهند.

 

فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------