آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ترامپ: توافق هسته‌ای با ایران فاجعه‌بار بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,توافق هسته‌ای
رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی‌های انتخاباتی خود در ایالت‌های میشیگان، ویسکانسن و نبراسکا بار دیگر از اقدام یکجانبه دولت خود مبنی بر خروج از توافق هسته‌ای با ایران دفاع کرد. 

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی‌های انتخاباتی خود در ایالت‌های میشیگان، ویسکانسن و نبراسکا بار دیگر از اقدام یکجانبه دولت خود مبنی بر خروج از توافق هسته‌ای با ایران دفاع کرد.

 

  وی با انتقاد از دولت سابق آمریکا برای امضای توافق هسته‌ای با ایران، گفت: «من از توافق فاجعه‌بار هسته‌ای دولت قبلی با ایران بیرون آمدم. آنها ۱۵۰ میلیارد دلار، از جمله یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار پول نقد در اختیار ایران قرار دادند. واقعا معامله مزخرفی بود».

 

ترامپ با تکرار توهمات خود بار دیگر مدعی شد: «در صورت پیروزی، اولین تماس را از ایران دریافت می‌کنم. آنها خواستار معامله بوده و مشتاق این امر هستند».

 

وی بار دیگر از اقدام تروریستی دولت آمریکا مبنی بر به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید سپاه قدس ایران دفاع کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------