آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

هماهنگی آمریکا و اسراییل برای مقابله با حمله ایران



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حمله ایران
یک رسانه صهیونیستی از افزایش نشست های هماهنگی میان مقامات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به علت ترس از انتقام ایران به دلیل ترور شهید دکتر فخری زاده خبر داد. 

به گزارش تسنیم، نشریه صهیونیستی هاآرتص چهارشنبه شب در گزارشی فاش کرد که طی روهای اخیر مقامات ارشد ارتش رژیم صهیونیستی و مقامات ستاد فرماندهی تروریست های آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) جلسات هماهنگی متعددی را به دلیل ترس از انتقام احتمالی ایران در واکنش به ترور شهید دکتر فخری زاده برگزار کرده اند.

 

بر اساس گزارش هاآرتص، در خلال جلسات هماهنگی مقامات نظامی رژیم صهیونیستی و سنتکام تمهیداتی در خصوص مقابله با حملات انتقام جویانه احتمالی ایران اندیشیده شده است که هماهنگی برای عملیات مشترک تشخیص شلیک موشک یا راکت به سمت اهداف آمریکایی و اسرائیلی از جمله این تمهیدات بوده است.

 

هاآرتص در ادامه این گزارش به نقل از منابع آگاه اعلام کرده است که نظامیان آمریکا و رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر بطور مداوم در این زمینه ها با یکدیگر در حال همکاري بوده اند.

 

این نشریه صهیونیستی همچنین گزارش داده است که ارتش رژیم صهیونیستی از زمان ترور شهید فخری زاده تغییرات اندکی را در استقرار یگان های دفاعی خود داشته و هنوز اقدام به فراخوان نیروهای ذخیره خود نکرده است.

 

ساعاتی پیش خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران اهداف بزرگی از جمله میادین گازی تحت اشغال اسرائیل را برای انتقام شهید فخری زاده تعیین کرده است.

 

پس از شهادت دکتر فخری زاده دانشمند برجسته ایران در یک اقدام تروریستی در روز جمعه هفتم آذرماه، جمهوری اسلامی ایران با صراحت اعلام کرد که حق پاسخگویی به این اقدام تروریستی را برای خود محفوظ می داند و عاملان و آمران این جنایت از انتقام ایران در امان نخواهند بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------