آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ترامپ موافق ماندن ناو هواپیمابر نیمیتز در خلیج فارس نیست



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا موافق ادامه ماموریت ناو هواپیمابر نیمیتز در خلیج فارس نیست. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا با تصمیم مقامات پنتاگون برای حفظ ناو هواپیمابر " اس اس نیمیتز" در منطقه خلیج فارس موافق نبوده است.

 

نشریه پولیتیکو روز سه شنبه به نقل از منابع مطلع خود گزارش داد دونالد ترامپ تصمیم کریستوفر میلر، سرپرست وزارت دفاع آمریکا برای ابقای ناو هوایپمابر " اس اس نیمیتز" در خلیج فارس را رد کرده است.

 

سرپرست وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه در بحبوحه اولین سالگرد سردار قاسم سلیمانی انصراف پنتاگون از خروج ناو آمریکایی نیمیتز از منطقه خلیج فارس را اعلام کرد. میلر در بیانیه‌ای که اواخر روز یکشنبه منتشر شد، مدعی شد: به دلیل تهدید‌های اخیر رهبران ایران علیه دونالد ترامپ و سایر مقامات دولت آمریکا، من به ناو آمریکایی نیمیتز دستور داده ام که انتقال مجدد معمول خود را متوقف کند.

 

این در حالی است که سه روز پیش پنتاگون اعلام کرد ناو ناو هواپیمابر اس اس نیمیتز را به خانه برمی گرداند. سرپرست وزارت دفاع آمریکا روز پنج شنبه فرمان بازگشت ناو هواپیمابر" اس اس نیمیتز" به آمریکا را صادر کرد. این فرمان پس از آن صادر شد که پنتاگون اعلام کرد بر این باور است تهدیداتی که برخی تلاش می‌کنند به ایران نسبت دهند، اغراق شده است و این اقدام در راستای کاهش تنش‌ها در خلیج فارس انجام می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------