آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش آلمان به گزارش آژانس انرژی اتمی درباره ایران



 وزارت امور خارجه آلمان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
یکی از مقامات وزارت امور خارجه آلمان در واکنش به آغاز غنی‌سازی اورانیوم با سانتریفیوژ‌های IR-۴ از سوی ایران، گفت: این اقدامات بر حفظ توافق هسته‌ای تاثیر معکوس دارد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، یکی از مقامات وزارت امور خارجه آلمان نسبت به گزارش منتشر شده از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی در راستای آغاز غنی سازی اورانیوم با سانتریفیوژ‌های پیشرفته IR-۴ در نطنز از سوی ایران واکنش نشان داد.

 

وی این موضوع را سبب روزافزونی فزاینده برای آلمان دانست.

 

این مقام آلمانی غنی سازی اورانیوم با سانتریفیوژ‌های جدید توسط ایران را امری نگران کننده دانست و گفت: هر اقدامی که برجام را نقض کند بر روی تلاش‌های فعلی طرف‌های دیگر در جهت حفظ این توافق هسته‌ای تاثیر معکوس می‌گذارد.

 

خبرگزاری رویترز گزارشی از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر کرد و از آغاز غنی‌سازی اورانیوم با سانتریفیوژ‌های پیشرفته نوع دوم IR-۴ در سایت هسته‌ای نظنز توسط ایران خبر داد.

 

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی، نیز گزارش اخیر این نهاد مبنی‌بر غنی‌سازی اورانیوم با سانتریفیوژ‌های IR-۴ از سوی ایران در «نطنز» را تایید کرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------