آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

مقام ارشد ایرانی: تا زمان احیای برجام، فیلم دوربین‌های تاسیسات هسته‌ای را به آژانس نمی‌دهیم



مقام ارشد ایرانی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
یک مقام ارشد ایرانی گفت: تا زمانی که مذاکرات وین برای احیای برجام به نتیجه نرسد، اطلاعات موجود بر روی دوربین‌های نصب شده در تأسیسات هسته‌ای ایران را در اختیار بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار نخواهند داد. 

به گزارش برنا، یک مقام ارشد ایرانی در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» گفت: تا زمانی که مذاکرات وین برای احیای برجام به نتیجه نرسد، اطلاعات موجود بر روی دوربین‌های نصب شده در تأسیسات هسته‌ای ایران را در اختیار بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار نخواهند داد.

 

وی افزود:  اگر مذاکرات به موفقیت برسد، ایران قطعاً نوارهای ویدئویی را به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان خواهد داد. به اشتراک گذاری نوارها به شیوه پیشروی مذاکرات (وین برای احیای برجام) بستگی دارد.

 

این مقام ایرانی اضافه کرد: کلید این مسئله، توافق است.(توافقی که طبق آن) آن‌ها در خصوص چیزی توافق کنند که درهای همکاری و فهم بهتر از جمله در زمینه شفافیت را باز کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------