آخرین اخبار سیاست خارجی

تغییر سفیر ایران در آذربایجان،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

تغییر سفیر ایران در آذربایجان/ موسوی به ایران باز می گردد

به گفته یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه، ماموریت آقای موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو پایان یافته است. به گزارش تسنیم، یک منبع آگاه در وزارت خارجه اعلام کرده که…

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعاها علیه ایران را تکرار کرد



 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهای واهی، خواستار آمادگی تل آویو برای تقابل با توانمندی های هسته ای ایران شد. 

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهای واهی و بی اساس، خواستار آمادگی تل آویو برای تقابل با یک ایران مجهز به توانمندی هسته ای شد.

 

«بنی گانتز» طی سخنانی در مراسم دانشگاه نظامی در تل آویو ادعا کرد: ما در مقابل بزرگترین تهدید خود که همان دستیابی ایران به سلاح اتمی است قوای خود را تقویت کرده و با تکیه بر سرمایه های انسانی، برنامه ها و توانمندی های خود را برای هر سناریویی تطبیق خواهیم داد.

 

گفتنی است که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون نظامی اسرائیل هم مدعی شد: «اسرائیل در حال رویارو شدن با ایران است و آماده دفاع از خود است».

 

بنی گانتز در ادامه یاوه‌گویی‌های خود افزود که اسرائیل «مصمم است مانع از هسته‌ای شدن ایران شود. ما فعالیت‌های منفی ایران در منطقه را قبول نمی‌کنیم و فکر می‌کنم آن‌ها (مقامات ایران) می‌دانند که ما آماده اقدام هستیم و همچنین می‌دانند که ما در خاک آن‌ها عملیات انجام می‌دهیم».

 

بنی گانتز در این باره توضیح بیشتری نداد.

 

گفتنی است که مقامات ارشد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ماه‌های اخیر ادعاهای فراوانی در مورد انجام عملیات علیه ایران مطرح کرده‌اند. از آن جمله، «یوسی کوهن» رئیس پیشین موساد بود که ماه میلادی گذشته و تنها چند روز پس از پایان دوره ریاست خود بر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه مشروح با شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل جزئیاتی جدید از فعالیت‌های موساد در عملیات علیه ایران بازگو کرد.

 

اما با تغییر ریاست موساد و نیز روی کار آمدن کابینه جدید این رژیم، مقامات صهیونیستی کماکان به یاوه‌گویی‌های خود علیه ایران ادامه داده‌اند.

 

بنی گانتز در ادامه ادعاهای خود غزه را نیز تهدید کرد که «چنانچه باریکه غزه به رها سازی بالون‌های آتش‌زا ادامه دهد، با عملیات جدید نظامی رو به رو خواهد شد!»

 

وی همچنین مدعی شد که «بعد از پایان عملیات نگهبان دیوارها (تجاوز اخیر به غزه) گفتیم که ما وضعیت کنونی را نخواهیم پذیرفت، از این رو ادامه پرتاب بالن‌ها ما را به یک رویارویی دیگر سوق خواهد داد».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------