آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اولین تقابل مستقیم آمریکا و اسرائیل/واشنگتن باز هم از تصمیم گانتس اظهار بی‌اطلاعی کرد



 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اطلاع آمریکا از تصمیم این رژیم برای "تروریستی" خواندن شش نهاد غیر دولتی فلسطینی را تکذیب کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جریان کنفرانس مطبوعاتی و در پاسخ به سوالی درباره اصرار رژیم صهیونیستی بر این مساله که آمریکا را در جریان قصد خود برای "تروریستی" خواندن شش نهاد غیر دولتی فلسطینی قرار داده است، گفت: تا آنجا که می‌دانیم، اطلاعیه دقیق و مشخصی در این باره دریافت نکرده‌ایم.

 

پرایس همچنین اظهار کرد که دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته در خصوص اینکه شش نهاد فلسطینی را "سازمان‌های تروریستی" خوانده است، توضیحاتی ارائه دهد.

 

ند پرایس پیشتر نیز گفته بود: اسرائیل از قبل به ما "تروریستی" خواندن شش نهاد غیردولتی فلسطینی را اطلاع نداده بود؛ این اظهارات با واکنش رژیم صهیونیستی روبروشد و این رژیم اعلام کرد که آمریکا را در جریان این تصمیم قرار داده بود.

 

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مقام "بلند پایه" اسرائیلی اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر بی‌اطلاعی واشنگتن از قصد این رژیم برای "تروریستی" خواندن شش نهاد غیردولتی فلسطینی را تکذیب کرد.

 

این مقام رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، گفت که این رژیم پیش از اتخاذ تصمیم مذکور و در تماس‌هایی طی اواخر هفته گذشته آمریکا را در جریان گذاشته است.

 

طبق گفته این مقام اسرائیلی، این کار از طریق کانال‌های امنیتی میان دو طرف انجام شده است، اما به نظر می‌رسد که این اطلاعات به وزارت خارجه آمریکا نرسیده است.

 

به دنبال این اتفاق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع اولین بحران یا رویارویی مستقیم میان رژیم صهیونیستی و آمریکا خبر داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------