آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

انگلیس و اسرائیل یاداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی با انتشار یاداشت مشترکی در روزنامه «تلگراف» به بیان ادعاهای بی اساس و واهی علیه ایران پرداختند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، در حالی که قرار است مذاکرات وین از امروز دوشنبه ازسرگرفته شود وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی یادداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند.

 

در این یادداشت مشترک که توسط «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس و «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در روزنامه تلگراف منتشر گردیدهT ادعا شده است: انگلیس و اسرائیل شب و روز برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش خواهند کرد.

 

این یاداشت مدعی شد: زمان در حال سپری شدن است و این ضرورت همکاری نزدیک با دوستان و شرکا برای ناکام گذاشتن بلندپروازی‌های ایران را دوچندان می‌کند.

 

این در حالی است که لاپید روز یکشنبه به منظور مذاکره با مقامات فرانسه و انگلیس پیش از آغاز دور جدید مذاکرات با ایران در وین راهی اروپا شده است.

 

لاپید قرار است روز دوشنبه با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و روز سه شنبه با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در پاریس دیدار نماید.

 

گفتنی است که مذاکرات وین بین ایران از یک سو و کشورهای چین، روسیه، آلمان، فرانسه و انگلیس از سوی دیگر قرار است از امروز هشتم آذر از سر گرفته شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------