آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

بلومبرگ: بازرسی‌های آژانس از ایران در سال ۲۰۲۱ رکورد زد



بازرسی‌های آژانس از ایران  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
شبکه بلومبرگ در گزارشی مدعی شد، تعداد بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته‌ای ایران در طول یک سال گذشته رکورد شکسته است. 

 به گزارش ایسنا، شبکه خبری بلومبرگ در گزارش خود آورده است: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان آن در طول یک سال گذشته، بیش از یک بار در روز از ۲۱ مکان هسته‌ای اعلام شده در ایران بازرسی کرده‌اند که این تعداد یک رکورد به شمار می‌آید.

 

بلومبرگ در ادامه گزارش ادعایی خود افزود: برنامه هسته‌ای ایران در یک سال گذشته با تعداد بی‌سابقه بازرسی‌های بین‌المللی مواجه بوده است، چراکه بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قادر بوده‌اند دسترسی گسترده‌ای به داده‌ها و تاسیسات هسته‌ای در ایران علی‌رغم تلاش ایران برای ممانعت از این کار داشته باشند.

 

به گزارش بلومبرگ، برخی مذاکره‌کنندگان در وین تاکید می‌کنند که این دسترسی‌ها نتیجه توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است که این خود نشان می‌دهد در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین چه چیزی در خطر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------