آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تصادف مرگبار تریلی و پراید در سیستان و بلوچستان



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تصادف مرگبار تریلی و پراید در محور خاش - زاهدان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی مرادی‌پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: حوالی ساعت ۲۱:۱۵ پنجشنبه شب، وقوع حادثه رانندگی در محور خاش - زاهدان به مرکز فوریت‌های امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از امدادگران مستقر در نزدیک‌ترین پایگاه‌ امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه محل حادثه در کیلومتر ۱۰۰ محور خاش - زاهدان، محدوده نوک آباد بود، گفت: با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه تریلی با سواری پراید رخ داده و در جریان آن ۴ نفر دچار حادثه شده‌اند.  

 

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران ۲ فرد مصدوم را برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان انتقال دادند، اظهار کرد: متاسفانه ۲ تن نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

مرادی پور درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی ازسوی کارشناسان پلیس راه بررسی و اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------