آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه ـ همدان/ ۳ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند



اخبار,اخبار حوادث

رئیس پلیس راه استان مرکزی با تشریح آخرین جزئیات از واژگونی اتوبوس تهران- کرمانشاه در کیلومتر ۴۰ اتوبان ساوه ـ همدان گفت: ۳ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین جزئیات سانجه رانندگی اتوبوس مسافربری در ساوه اظهار داشت: حوالی ساعت 12.15 امروز یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 40 اتوبان ساوه ـ همدان مسافربری مسیر مسافری تهران - کرمانشاه دچار حادثه شده و با گاردریل کنار جاده برخورد کرد.

 

وی افزود: متاسفانه براثر برخورد این اتوبوس با گاردریل کنار جاده خودرو واژگون شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند ولی با کمال تاسف 3 نفر از مسافران این سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند. 

 

کهریزی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی، 8 نفر از مسافران اتوبوس نیز مجروح شدند که باحضور اورژانس و امداد هلال احمر شهرستان، توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.

 

رئیس چلیس راه استان مرکزی خاطرنشان کرد: درحال حاضر تیم‌های امدادی و انتظامی در صحنه  تصادف حضور داشته و هرگونه اخبار تکمیلی در خصوص این سانحه رانندگی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: در بسیاری از جاده‌های استان شاهد بارش برف و باران هستیم بنابراین از همه رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه و با استفاده از تجهیزات به سفر خود بپردازند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------