آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اسیدپاشی نافرجام در پیرانشهر



اخبار,اخبار حوادث

در حالی که نمایندگان صبح امروز مجازات اعدام را برای اسید پاشی در صورت ارعاب و ایجاد ناامنی در جامعه تصویب کردند، ظهر همین روز اسیدپاشی نافرجامی در پیرانشهر روی داد که البته منجر به سوختگی شدید نشد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایرنا با تایید اسیدپاشی در پیرانشهر بیان کرد: در پی دریافت گزارشی در این خصوص، اکیپ‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

 

باقر بهرامی با اشاره به انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس افزود: در بررسی‌ها مشخص شد بانوی ۳۸ ساله هدف این اسیدپاشی قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: این فرد حادثه دیده در حال حاضر با ۱۰ درصد سوختگی در بیمارستان پیرانشهر تحت درمان بوده و به ارومیه اعزام نشده است.

 

وی اضافه کرد: بیشتر سوختگی‌های این بانوی پیرانشهری از ناحیه پا بوده است.

 

بررسی‌های تکمیلی در خصوص عامل این حادثه در دست انجام است.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز / ‏یکشنبه / ‏‬ در مصوبه ای مقرر کردند که در مواردی که اسیدپاشی به قصد ارعاب و ایجاد ناامنی در جامعه باشد، اقدام مرتکب افساد فی الارض محسوب و مجازات آن اعدام در نظر گرفته می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------