آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پلیس: این کلاهبردار را شناسایی کنید



اخبار,اخبار جدید,اخبار
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از انتشار بدون پوشش تصویر کلاهبردار تحت تعقیب و شناسایی آن توسط شهروندان خبر داد و گفت: متهم با نشان کردن کسر موجودی جعلی از حساب خود از مال باخته کلاهبرداری می کرد.

به گزاش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "محسن معظمی گودرزی" روز چهارشنبه  گفت: ۳۰ مردادماه سالجاری زنی میانسال به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه و از کلاهبرداری مرد جوانی ناشناس اعلام شکایت کرد، پرونده برای رسیدگی و شناسایی متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

 

وی افزود: شاکی پس از حضور در پایگاه پلیس به کارآگاهان، گفت که برای فروش یک دستگاه لپ تاپ و کنسول‌بازی به ارزش ۱۲ میلیون تومان را در سایت خرید و فروش فضای مجازی" دیوار" آگهی فروش درج کرده ام در همان روز مرد جوان ناشناسی با وی تماس گرفته و تمایل خود را برای خریدار اظهار کرده بنده نیز نشانی محل سکونت خود را  واقع در محدوده بزرگراه سردار جنگل اعلام کردم.

 

سرهنگ کارآگاه معظمی گودرزی تصریح کرد: چند ساعت بعد فرد کلاهبردار وارد منزل شاکی شده و با تست دستگاه‌ها و اطمینان از خرید کالاها، قرار شد که مبلغ خرید را به حساب شاکی واریز کند، پس از مدتی این فرد که مدعی شده با گوشی موبایلش وجه را واریز کرده است، پیامک کسر شده از حساب خودش را به من نشان داد بنده هم به وی اعتماد کردم و دستگاه‌ها را تحویل دادم ولی پس از گذشت چندساعت با بررسی حساب بانکی متوجه شده وجهی به حسابم وی واریز نشده و فرد خریدار کلاهبردار است.

 

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیق‌های میدانی موفق شدند تصویری از متهم را به دست بیاورند، گفت: دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ولی توفیقی برای شناسایی مخفیگاه وی حاصل نشد.

 

 سرهنگ کارآگاه معظمی گودرزی با توجه به دستور انتشار بدون پوشش تصویر کلاهبردار از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۵ تهران از شهروندان خواست: در صورت شناسایی هویت و مخفیگاه این متهم با شماره تلفن ۲۱۸۶۹۰۱۲-۰۲۱ کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ را در جریان قرار دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------