زلزله ۴.۹ ریشتری استان بوشهر را لرزاند



اخبار,اخبار حوادث,زلزله در بوشهر
زلزله ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهر کلمه واقع در شهرستان دشتستان استان بوشهر را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زلزله در ساعت ۵:۲۳ دقیقه بامداد امروز -جمعه ۶ دی ماه ۹۸- اتفاق افتاده و بخشی از مردم شهرها و روستاهای شهرستان های دشتستان و تنگستان آن را احساس کرده اند.

 

بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشور این زمین لرزه در ۸ کیلومتری کلمه، ۱۲ کیلومتری اهرم و ۲۷ کیلومتری خورموج رخ داده است. این زلزله در مختصات طول جغرافیایی ۲۸.۸۹ و عرض جغرافیایی ۵۱.۳۹ در کلمه استان بوشهر به ثبت رسیده است.

 

هنوز از خسارات احتمالی این زلزله اطلاعاتی منتشر نشده است. 

 

مدیر بحران استانداری بوشهر در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بر اساس بررسی هایی که تا الان توسط هلال احمر، دهیاران و بخشداران و مسئولان منطقه داشته ایم خسارتی به ما اعلام نشده است. 

 

جهانگیر دهقانی افزود: ممکن است به دلیل شدت زلزله در بعضی از نقاط ریزش کوه و مسدودی جاده داشته باشیم که نیروهای راهداری را به منطقه اعزام کرده ایم و در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعا اقدام خواهند کرد. 

 

جدیدترین اخبار این زمین لرزه متعاقبا ارسال خواهد شد.

 

گفتنی است ساعت ۳ و ۴۹ دقیقه بامداد روز جاری نیز زلزله ای به بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، جم در استان بوشهر را لرزانده است.

  

زلزله 4.9 ریشتری دشتستان خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، خوشبختانه این زلزله هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

 

جهانگیر دهقانی در گفتگو با فارس در شهرستان دشتستان در خصوص خسارات احتمالی صبح امروز زلزله 4.9 ریشتری شهر کلمه اظهار داشت: از بدو زلزله تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، خوشبختانه این زلزله هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: در محور اهرم، کلمه شاهد ریزش‌هایی از کوه بوده‌ایم که با حضور ماشین آلات راهداری، مسیر در حال پاکسازی است. همچنین در برخی از خانه‌ها ترک دیوار گزارش شده اما ریزش ساختمان نداشته‌ایم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------