شرور معروف جنوب شرق کشور به هلاکت رسید



اخبار,اخبار حوادث
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شرور و سارق معروف جنوب شرق کشور یکشنبه ۳ فروردین ماه در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید.

به گزارش ایسنا، محسن گل محمدی  اظهار داشت: یکی از اشرار مسلح و معروف منطقه امروز در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ایرانشهر و در راستای تامین احساس امنیت روانی و اجتماعی مردم به هلاکت رسید. 

 

وی بیان کرد: پیرو درخواست‌های مکرر مردم ایرانشهر و تاکیدات رییس قوه قضائیه در خصوص برخورد قاطعانه و بدون اغماض با سارقان مسلح، این فرد شرور و سابقه‌دار که دارای چندین فقره سابقه‌ی کیفری از جمله خرید و فروش سلاح، سرقت‌های مقرون به آزار و ایراد صدمه بدنی عمدی و سرقت‌های مسلحانه متعدد در جنوب شرق کشور را داشت و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب و رصد دستگاه‌های امنیتی بود سرانجام پس از سرقت مسلحانه‌ی نافرجام امروز و تیراندازی به سمت ماموران به هلاکت رسید. 

 

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: از این شرور سابقه‌دار مقادیر زیادی اموال مسروقه به همراه یک قبضه اسلحه، ۲ تیغه خشاب و مهمات مربوطه نیز کشف شد. 

 

وی اظهارداشت: وی دارای شکات متعدد و پرونده‌های کیفری زیادی در دادگستری ایرانشهر است. 

 

گل محمدی گفت: برخورد جدی و قاطعانه با این‌گونه جرائم خشن و مجرمان خطرناک از اولویت‌های دستگاه قضایی و سایر نهادهای امنیتی ایرانشهر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------