آتش‌سوزی در مرکز تجاری زیتون تهران



اخبار,اخبار حوادث,آتش‌سوزی در مرکز تجاری زیتون تهران
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در مرکز تجاری زیتون واقع در سه‌راه افسریه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در مرکز تجاری، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد اظهار کرد: ساعت 2:16 بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری بزرگ در سه راه افسریه، نرسیده به بزرگراه بعثت به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان هفت ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چهار دستگاه نردبان بالابر، چندین دستگاه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع تجاری بزرگ سه طبقه بود که در طبقه سوم آن تالار پذیرایی بزرگ به وسعت 500 تا 600 متر وجود داشت.

 

وی تصریح کرد: در زمان حضور نیروها در محل حادثه، تمام آن قسمت فوقانی (تالار) کاملاً شعله‌ور بود و آتش از تمام نقاط به ارتفاع چند متر به بیرون زبانه می‌کشید همچنین صدای انفجارهایی شنید می‌شد که به نظر در آن تالارهای گاز سیلندرهای گاز نیز وجود داشت.

 

ملکی با بیان اینکه سقف شیشه‌ای تالار مذکور نیز بر اثر این حادثه تخریب شد، گفت: در نهایت آتش کاملاً خاموش شد و نیروها به داخل نفوذ کردند.

 

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران این حادثه مصدوم و تلفات جانی در پی نداشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------