ریزش معدن در گیلانغرب کرمانشاه/ 7 نفر دچار گازگرفتگی شدند؛ یک نفر کشته شد



اخبار,اخبار حوادث,ریزش معدن در گیلانغرب کرمانشاه
فرماندار گیلانغرب گفت: هفت تن در معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند.

کوروش محمودیان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا گفت: این حادثه ظهر امروز رخ داده و به احتمال زیاد تاکنون یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده است.

 

وی در خصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: به منظور نجات ۲ تن از مصدومان که در داخل معدن بوده و دچار گازگرفتگی شده بودند پنج تن دیگر وارد معدن از نوع بیتومین شدند که متاسفانه هر هفت تن دچار سانحه شدند.

 

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از مجموع مصدومان این حادثه حال عمومی پنج تن خوب است و ۲ تن حالشان وخیم است که به احتمال زیاد یکی از این افراد تاکنون فوت کرده است.

 

وی از استقرار بالگرد هوایی و تیم امداد هوایی در محل بیمارستان گیلانغرب به منظور امداد رسانی به مصدومان خبرداد.

 

طبق اعلام سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه سه تیم عملیاتی هلال احمر از شهرستان‌های گیلانغرب، اسلام آباد غرب و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه دیده اعزام شدند.

 

امیر معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز اعلام کرد: اورژانس هوایی این جمعیت برای انتقال یکی از مصدومان این حادثه به کرمانشاه که حالش وخیم گزارش شده عازم منطقه شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------