تیراندازی زورگیران مسلح و کشته شدن دو نفر در البرز/ قاتلان دستگیر شدند



تیراندازی زورگیران در البرز،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر مسلح با تلاش شبانه روزی و اقتدار کارآگاهان پلیس آگاهی، شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در بخش "چهارباغ" که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن یک نفر شد شناسایی و دستگیری عاملان قتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

 

وی اظهار کرد: مرکز پیام پلیس آگاهی، از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید خبر داد که منجر به تیراندازی و قتل راننده وی و چند ساعت پس از این جنایت نیز حمله مسلحانه به دو نفر راکب موتورسیکلت که در آن یکی از راکبان کشته و راکب دیگر نیز موفق به فرار شده بود، به این پلیس مخابره شد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شده و با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند دو نفر از قاتلان مسلح بخش چهارباغ را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع آخرین قتل در مخفیگاهشان در یکی از باغ های چهارباغ دستگیر کنند.

 

سردار محمدیان افزود: متهمان دستگیر شده پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته، بنابراین لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند، با تشکیل یک باند چهار نفره و تهیه یک قبضه سلاح گرم اقدام به زورگیری و سرقت‌های مسلحانه در سطح استان البرز می‌کردند .

 

وی اظهار داشت: همدستان این دو متهم دستگیر شده که متواری نیز بودند و یکی از آنها دارای سوابق متعدد کیفری بود با تلاش شبانه روزی کارآگاهان در دو عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شدند.

 

سردار محمدیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، دو قبضه سلاح گرم و سرد، دو دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال سرقتی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز، در پایان با اشاره به این که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد، بیان کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه نمی دهد عده ای هنجارشکن، امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------