قتل جوان ۲۶ ساله سرایانی در یک نزاع دسته جمعی/ ۳ ضارب کمتر از یک ساعت دستگیر شدند



قتل در خراسان جنوبی،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در یک نزاع دسته جمعی در شهرستان سرایان جوانی ۲۶ ساله با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش ایسنا، "سردار ناصر فرشید" امروز یکشنبه ۶ تیرماه به رسانه‌های گروهی گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته نزاع چند جوان در شهرستان سرایان و مجروح شدن یکی از طرفین نزاع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل وقوع نزاع اعزام شدند.

 

وی افزود: بررسی ماموران پلیس در محل نزاع حاکی از این بود ۳ جوان با فردی ۲۶ ساله درگیری منجر به جرح داشته و پس از مجروح کردن وی با ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه متواری شدند.

 

وی گفت: جوان مضروب به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش کادر پزشکی به علت شدت جراحات وارده بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه جان خود را از دست داد.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: تیمی از کاراگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی خراسان جنوبی با استفاده از سرنخ‌های موجود، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و با انجام روش‌های علمی کشف جرم متهمان را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضایی سه متهم به قتل جوان ۲۶ ساله در عملیات ماموران پلیس کمتر از یک ساعت از وقوع این جنایت دستگیر شدند.

 

فرشید با اشاره به معرفی متهمان به قتل به دادسرا و تاکید بر ریشه یابی این گونه رفتارهای هیجانی، یادآور شد: اغلب افراد قبل از ارتکاب چنین رفتارهایی به ندرت به فکر مجازات و عواقب آن هستند و باید افراد ضمن بالا بردن آستانه تحمل خود از انجام رفتار مجرمانه خودداری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------