آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

سارقان خودروهای گران قیمت با شلیک پلیس فرار کردند



اخبار حوادث - سارقان خودروهای گران قیمت با شلیک پلیس فرار کردند

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان از کشف دو دستگاه خودرو مسروقه در عملیات شب گذشته گشت یگان امداد خبر داد.

سرهنگ کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس در سطح حوزه استحفاظی بلافاصله طرح مهار در سطح حوزه به اجرا درآمد و دستگیری سارقان و کشف خودرو‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: گشت یگان امداد شب گذشته در حین گشت زنی در سطح حوزه به دو دستگاه خودروی زانتیا و تویوتا که در حوالی یکی از روستاهای حوزه استحفاظی بودند، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: پس از استعلام توسط خودرو گشت انتظامی، مشخص شد که خودرو‌ها سرقتی بوده که بلافاصله دستور ایست داده شد اما رانندگان بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران با استفاده از قانون بکار گیری سلاح به سمت خودرو‌ها تیر اندازی کرده که سارقان با تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن خودرو‌های مسروقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ضمن کشف دو دستگاه خودرو مسروقه، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------