آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

36 شرور قداره به دست توسط پلیس اصفهان دستگیر شدند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 در اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی ماموران پلیس مرکز استان طی یک عملیات منسجم و هماهنگ تعداد 36 نفر از افراد شرور که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و سلب آسایش شهروندان می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ حسن ياردوستي فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين مطلب  گفت: در راستاي اجراي طرح بزرگ امنيت محله محور پس از انجام كارهاي ويژه پليسي و شناسايي مخفيگاه هاي اراذل و اوباش ، سحرگاه روز گذشته دوشنبه 14 تيرماه طي عملياتي هماهنگ ، منسجم و مشترك بين ماموران كلانتري ها و نيروهاي كمكي يگان امداد اين فرماندهي تعداد 36 نفر از اين افراد شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در بازرسي از مخفيگاه افراد دستگير شده بيش از 100 قبضه سلاح سرد شامل قمه ، قداره، شمشير، زنجير و چاقوهاي نامتعارف و مقاديري مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف اين مواد كشف شد.

وي از ديگر اقدامات صورت گرفته در اين طرح به دستگيري 53 متهم تحت تعقيب ، كشف 21 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسيكلت سرقتي و توقيف 45 دستگاه وسيله نقليه متخلف اشاره كرد و اظهار داشت : پليس بي نظمي، نا امني و مزاحمت براي مردم را هرگز بر نمي تابد و قطعاً با كساني كه مخل نظم و امنيت جامعه باشند به شدت برخورد خواهد شد و مطمئن باشند دستگاه قضايي نيز با صدور احكام شديدتر پاسخ مناسبي به گردنكشي اين عده خواهد داد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با تشكر از همكاري و مشاركت مردم در اجراي موفق طرح مذكور اظهار داشت: در اجراي دقيق و بي نقص طرح ها و ماموريت هاي پليس مردم مهمترين نقش بسيار مهمي دارند و تلفن 24 ساعته مركز فرماندهي و كنترل 110 آماده دريافت گزارش ها و اخبار مردمي از مشكلات امنيتي و انتظامي در سطح محلات است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------