آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

انفجار در طلاسازی خیابان هاتف اصفهان/ ۲۵ واحد تجاری خسارت دید



انفجار در طلاسازی خیابان هاتف اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع انفجار در یک واحد طلاسازی در خیابان هاتف و ایجاد خسارت در ۲۵ واحد تجاری خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: حادثه نشت گاز از کپسول گاز پیک نیک ساعت ۱۰ و ۵۴ دقیقه در یک واحد طلاسازی در پاساژ قائلی واقع در خیابان هاتف کوچه مشیر اصفهان گزارش شد.

 

وی افزود: این انفجار بدون ایجاد شعله بود و در اثر شدت حادثه شیشه ۲۵ واحد تجاری مجاور دچار شکستگی و خسارت شد ضمن اینکه این واحد تجاری طلا سازی نیز خسارت دید.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بلافاصله تیم‌های آتش نشانی شهرداری اصفهان و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: امدادرسانی و رفع خطر از محل انجام شد.

 

وی گفت: در این حادثه یک نفر مجروح و به مرکز درمانی اعزام شد

 

شیشه فروش وجود کارگاه‌های پرخطر از جمله طلا سازی، ریخته گری، رنگ کاری و انبار مواد اشتعال زا و نیز ایمن نبودن شبکه‌های برق و نگهداری کپسول‌های گاز و مواد شیمیایی همواره باعث ایجاد مخاطره در محدوده‌های تجاری به ویژه محور بازار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به تراکم وجود واحدهای صنفی لازم است تمامی صنوف نسبت به رعایت الزامات ایمنی در نگهداری، انتقال و مصرف کالاها و مواد اقدام و سازمان آتش نشانی و اتاق اصناف استان در راستای ارائه آموزش‌های مستمر ایمنی و الزام به داشتن تجهیزات اعلام و اطفای حریق توجه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه طرح جامع ایمنی بازار اصفهان با بیش از ۸ کیلومتر طول و وجود بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی در محدوده میدان امام و بازار در دست تدوین است، گفت: به واحدهای صنفی و هیأت مدیره سراها و پاساژها تاکید شده ضمن بیمه کردن اموال منقول و غیر منقول در برابر حوادث و حریق نسبت به رفع نواقص ایمنی شناسایی شده در واحد تجاری اقدام کنند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان نیز در راستای تسهیل تردد خودروهای امدادی آمبولانس و اطفای حریق در محور بازار مجموعه میدان امام خمینی، میدان امام علی، محور چهارباغ، خیابان‌های حافظ، سپاه و آمادگاه با اجرای طرح‌های ترافیکی و رفع گلوگاه‌ها اقدام و نسبت به استقرار ایستگاه‌های آتش‌نشانی در محور بازار برای تسریع در انجام عملیات امدادی با نصب شیرهای هیدرانت و جعبه‌های آتش نشانی در بازار تاریخی اصفهان اقدام کند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------